Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
MotoVan:
Olin tuurin alueella yhden yön viime viikolla. Mielestäni aivan hyvä keskiverto paikka eikä mitään valitettavaa. Jos ei meno miellytä niin aina voi mennä muualle.
20 euroa on halpa hinta Suomessa yöpymisestä ja palveluista.
Arska:
Kohta lähtö kohti Tuuria
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 9.07.2020 kello on 10:14 ---Kohta lähtö kohti Tuuria
--- Lainaus päättyy ---
Ajoissa jonottamaan huoltsikalle... :)
JariL:
--- Lainaus käyttäjältä: MotoVan - 9.07.2020 kello on 09:55 ---Olin tuurin alueella yhden yön viime viikolla. Mielestäni aivan hyvä keskiverto paikka eikä mitään valitettavaa. Jos ei meno miellytä niin aina voi mennä muualle.
20 euroa on halpa hinta Suomessa yöpymisestä ja palveluista.
--- Lainaus päättyy ---
Hinta kertoo kyllä tuosta läävästä jo kaiken,esim viimeviikolla oltiin Rastilassa jokunen yö,niin erittäin mukava paikka,suorastaan ylellinen tuohon Keskisen vessaan.
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: JariL - 9.07.2020 kello on 15:12 ---Hinta kertoo kyllä tuosta läävästä jo kaiken,esim viimeviikolla oltiin Rastilassa jokunen yö,niin erittäin mukava paikka,suorastaan ylellinen tuohon Keskisen vessaan.
--- Lainaus päättyy ---
Noo on sitä huonompiakin paikkoja ja vielä kalliimpia. Itse kyllä olen tuolta aina tarvittavat palvelut saanut ja hyvällä asiakaspalvelulla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta