Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Tuuri Onnela

<< < (66/124) > >>

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 19.12.2019     kello on 06:53 ---Alkaa tää Tuuri olla karaoke-ketju ;D

--- Lainaus päättyy ---
  On se niin hianoo, ku mää laulan, kaikki lähtee tupakille, ja karaooooke juantajakin kuselle. :laugh:
  Taidehan on katsojan silmässä-----niin-- ja korvassa, onhan suamessa karaooken euroopan mestaruuskin, muistaakseni? Thumb

K.E.V:
Juu, itse en ole maininnut ettei toiset saa laulaa, vain etten itse kykene siihen. Kannattaa aina lukea kirjoitukset  ::)

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.12.2019     kello on 19:02 ---Juu, itse en ole maininnut ettei toiset saa laulaa, vain etten itse kykene siihen. Kannattaa aina lukea kirjoitukset  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa tosiaan lukea kirjoitukset. Ei ole kielletty kenekään laulamista. Mielipiteitä laulamisesta on esitetty.

pamaus:

Parasta tässä tämänhetkisessä keskustelussa on se, että ei siellä Onnelassa ole tainnut koskaan edes karaokea ollut, eikä varmaan nytkään ja ei kai sitä ole sinne tulossakaan.

Joten aika mielenkiintoinen keskustelu ; )

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.12.2019     kello on 20:00 ---Parasta tässä tämänhetkisessä keskustelussa on se, että ei siellä Onnelassa ole tainnut koskaan edes karaokea ollut, eikä varmaan nytkään ja ei kai sitä ole sinne tulossakaan.

Joten aika mielenkiintoinen keskustelu ; )

--- Lainaus päättyy ---
  Näinhän se tässä sosiaalisessa mediassa menee, nyt ja reilut sata vuotta sitten, jolloin se oli huhut, jotka lisääntyi matkan varrella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View