Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 19.12.2019 kello on 06:53 ---Alkaa tää Tuuri olla karaoke-ketju ;D
--- Lainaus päättyy ---
On se niin hianoo, ku mää laulan, kaikki lähtee tupakille, ja karaooooke juantajakin kuselle. :laugh:
Taidehan on katsojan silmässä-----niin-- ja korvassa, onhan suamessa karaooken euroopan mestaruuskin, muistaakseni? Thumb
K.E.V:
Juu, itse en ole maininnut ettei toiset saa laulaa, vain etten itse kykene siihen. Kannattaa aina lukea kirjoitukset ::)
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.12.2019 kello on 19:02 ---Juu, itse en ole maininnut ettei toiset saa laulaa, vain etten itse kykene siihen. Kannattaa aina lukea kirjoitukset ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa tosiaan lukea kirjoitukset. Ei ole kielletty kenekään laulamista. Mielipiteitä laulamisesta on esitetty.
pamaus:
Parasta tässä tämänhetkisessä keskustelussa on se, että ei siellä Onnelassa ole tainnut koskaan edes karaokea ollut, eikä varmaan nytkään ja ei kai sitä ole sinne tulossakaan.
Joten aika mielenkiintoinen keskustelu ; )
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.12.2019 kello on 20:00 ---Parasta tässä tämänhetkisessä keskustelussa on se, että ei siellä Onnelassa ole tainnut koskaan edes karaokea ollut, eikä varmaan nytkään ja ei kai sitä ole sinne tulossakaan.
Joten aika mielenkiintoinen keskustelu ; )
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se tässä sosiaalisessa mediassa menee, nyt ja reilut sata vuotta sitten, jolloin se oli huhut, jotka lisääntyi matkan varrella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta