Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Tuuri Onnela

<< < (53/124) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.10.2018     kello on 19:55 ---Pääseekö Onnelassa nykyään saunaan kesäkauden ulkopuolella 😲

--- Lainaus päättyy ---

Juu, laittoivat korttilukon saunaan niin sillä kuulemma voivat pitää sesongin ulkopuolella saunamahdollisuutta .

Syyskuussa siellä kävin niin ihmettelin vähän että molemmat saunat päällä vaikka yksikin riittänyt (siis miesten puolella kun on kaksi löylyttelyhuonetta)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 21.10.2018     kello on 20:17 ---Juu, laittoivat korttilukon saunaan niin sillä kuulemma voivat pitää sesongin ulkopuolella saunamahdollisuutta .

Syyskuussa siellä kävin niin ihmettelin vähän että molemmat saunat päällä vaikka yksikin riittänyt (siis miesten puolella kun on kaksi löylyttelyhuonetta)

--- Lainaus päättyy ---

Hieno homma. Tästä pisteet Onnelalle.  Thumb

SilSam:
Joku mietti saunassa, että onko saunat päällä vain näin syysloman aikaan vai koko talven. En osannut vastata ilmeisesti sitten ovat koko talven.

Tänään miesten puolella taisi olla neljä saunojaa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 21.10.2018     kello on 23:38 ---Joku mietti saunassa, että onko saunat päällä vain näin syysloman aikaan vai koko talven. En osannut vastata ilmeisesti sitten ovat koko talven.

Tänään miesten puolella taisi olla neljä saunojaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa kaikkien kysellä asiaa vastaanotossa, niin huomaavat sille olevan tilausta.
Itse olen aina purnannut saunan puutetta, kun hotellin infosta oon avaimet hakenut  ;)

pamaus:
Siltä tuo näyttää että saunat on joka ilta päällä ja avainkortilla sisään. Perällekkin oli uudet istutukset laitettu. Juuri äsken ajoin ohi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View