Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Emmah - 1.08.2017 kello on 20:32 ---Yövyttiin tuolla viime viikolla yksi yö, muu perhe kun toivoi käyntiä Tuurissa. Sanotaan vaikka niin, että mieluummin menen autolla vaikka Jumbonkin parkkipaikalle yöksi kuin tuonne. Tai oikeastaan olis voinut Tuurissakin jäädä parkkipaikalle niinkuin moni muu tekikin. Ei se itse alue mielestäni ainakaan hengeltään siitä mitenkään edukseen erotu.
--- Lainaus päättyy ---
Niin käyttäjät tekevät sen alueen. Tuuriin kun tulevat kaikki, niin vuokra kuin lainakalustollakin, toisin kuin esim SFC alueille.
Ja sitten monia SFC alueita moititaan liian tiukkapipoisiksi sisäpiiriläisten paikoiksi.
Ei koskaan kohdallaan, jos ei ole nälkä ,niin paskattaa
Alan:
Kyllä moni täällä on valinnan tehnytkin noista vaihtoehdoista, eikä valita molemmista.
Eikä minua haittaa sellaisen alueen olemassaolo, johon en mene. Ite pitää vain se oppia. :D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Emmah - 1.08.2017 kello on 20:32 ---Yövyttiin tuolla viime viikolla yksi yö, muu perhe kun toivoi käyntiä Tuurissa. Sanotaan vaikka niin, että mieluummin menen autolla vaikka Jumbonkin parkkipaikalle yöksi kuin tuonne. Tai oikeastaan olis voinut Tuurissakin jäädä parkkipaikalle niinkuin moni muu tekikin. Ei se itse alue mielestäni ainakaan hengeltään siitä mitenkään edukseen erotu.
--- Lainaus päättyy ---
Pariviikkoa sitten käytiin illalla Kalajärvellä saunassa (6 yötä siellä oltiin) ja sitten mentiin Keskisen parkkiin yöksi ja aamulla kauppaan säästämään. Äkkiä laskien parkkipaikoilla oli ainakin 40-50 karavaanarikaveria. Suosittelen Kalajärveä.
jus66si:
Olihan toi kauppakeskus viimekäynnistä muuttunu. Kuvat ei välttämättä anna oikeutta silleen.Paikanpääll ä vähän katteli et mikäs mauseleumi tää on... Millanenkoohan siittä sitten loppujenlopuksi tulee ...?
pamaus:
Saavuttu Onnelaan
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta