Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Tuuri Onnela

<< < (5/124) > >>

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 11.03.2015     kello on 20:04 ---Oletko eura665 ollut oikeasti Onnelassa, vai pelkästään Keskisen parkkipaikalla? Onnelassahan on vain ajoväylät ja vaunuloossit asvalttia, muuten nurmikkoa, pensaita, puita ja muita istutuksia. Ihmatyttää tuo "iso asvalttikenttä"-nimitys.
Ja kaikkihan varmasti muistavat että kyseessä on luokitukseltaan matkaparkki. Monessako matkaparkissa on vastaavat palvelut?

--- Lainaus päättyy ---
Jovain siellä olen ollut kuten kirjoitin, 4vuotta siitä taitaa olla,  mulle jäi päälimmäinen mielikuva epäsiisteistä ja huonoista huoltotiloista. Lapsille ei kunnon leikkipaikkoja ollut, joku keinu ja hiekkalaatikko. Roskikset pursusivat jo ulos katoksestaan. Yksi yö tuolla riitti meille, ei ollut meille tuurilla mitään tarjottavaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 11.03.2015     kello on 19:15 ---Nyt en ymmärrä? Pari viikkoa sitten kun kävin niin nykykuosissaan oleville käytäville mahtui helposti jopa neljät ostoskärryt vierekkäin. Silmään pisti juurikin käytävien leveys verrattuna muihin marketteihin.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä ovat ottaneet opikseen. Olen 10 vuoden välein käynyt katsomassa, ehkä pitää taas joskus poiketa.   :D

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.03.2015     kello on 20:15 ---Ehkä ovat ottaneet opikseen. Olen 10 vuoden välein käynyt katsomassa, ehkä pitää taas joskus poiketa.   :D

--- Lainaus päättyy ---
Siinähän ois treffiaihe.  ;D

mike:
Eiköhän tuo ole tarkoitettu vaan ostos helvetin yö paikaksi karavaanareille? Siihen se kyllä on käypänen.

Camper:
Sosiaali tiloja siellä todellakin liian vähän paikan kokoon nähden. Jonottaa saa usein vessaan ja pitkä matka kävellä kumpaankin jos autopaikka kauempana.. Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View