Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarin olohuoneet
winemaker:
Mikäli ymmärrän ja tiedän, meillä karavaanareilla on kaksi olohuonetta. Etuteltta ja tämä ORGimme. Molemmat palveluksessamme ja molemmilla tehtävinään kaikenlaisten karavaanareiden elämänlaadun parantaminen ja alansa asioiden infoaminen.
Palstat ovat erilaiset ja poikkeavat toisistaan toteutukseltaan vahvasti, ainakin tätä kirjoitettaessa. Saa sitten nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan kuhunkin. Itse luen sujuvasti molempia ja kirjoitan toiseen, sujuvasti - toivottavasti, onhan se kirjoittajakotini juuri nyt.
Täällä ORGissa meillä on erilainen menttaliteettimme. Etuteltassa on oma menttaliteettinsa ja sen foorumin toimintatavoista saamme varmaan lukea ja kokea myöhemmin. Joku sanoi, " vierivä kivi ei sammaloidu ", niiin se tuppaa olemaan, luulisin.
Mitäkö sitten viestitän ?
Ajattelen niin, että tilaa on meille kaikille.
Winemaker
Pefletti 750:
Näinhän se Wine on !
Vuoroin vieraissa ja molemmissa ne "paremmuutensa" 8)
kimi:
Koen olevani karavaanari, silti minulla ei ole (en kylläkään kaipaa) oikeuksia kun toiseen näistä.
Hauho:
Wine, kummassakin koetan käyttäytyä sinne kirjoittajien luomien tapojen mukaan.
Itse kuten tiedät, kirjoitan nyt talviaikaan molempiin, joskus Etutelttaan vihaisena kuin rakkikoira kun siellä joku
vääristelee totuuden tai antaa vääriä ohjeita/tietoja tapauksissa joissa varmasti tiedän niiden olevan vääriä.
Joskus lipsahtaa omakin mielipide ilman faktatietoyhteyttä.
Täällä ei esiinny "tahallista" vääryyttä ja vaarallisia virheohjeita -ei ainakaan ole osunut silmään- ja siinä syntyy näiden org-sivujen voima ja kiinnostavuus.
Arska:
No enpä ole koskaan mitään kirjoitellu Etuteltan puolelle,no tänne näitä jonninjoutavuuksia ja joskus liiankin henk.kohtasia asiota,mutta joka päivä täällä on käytävä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta