Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Keskustelua TV-ohjelmasta Tuuri

<< < (3/4) > >>

winemaker:
Niinpä Pefletti, olisko noin?  Toisaalta Vesa kertoi jossain jääneensä kauppakorkean ulkopuolelle vain yhden pisteen verran.  Jos se nyt mitään merkkaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis -  6.03.2015     kello on 12:34 ---Eipä tu seurattua sen enempää kun muutakaan p***** mitä  siitä lootasta tulee.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai tuota 'Tuuri'a kukaan ihan oikeesti katso....   ::)   Jo pelkkä nimi saa voimaan pahoin.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker -  6.03.2015     kello on 13:30 ---Niinpä Pefletti, olisko noin?  Toisaalta Vesa kertoi jossain jääneensä kauppakorkean ulkopuolelle vain yhden pisteen verran.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan se silloin melkein Ekonomi!  :D

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 -  6.03.2015     kello on 13:25 ---Jostain olin lukevinani että taustalla olis velipoika joka imperiumia luotsais ja pitäis Vesaa vaan "mannekiinina" bisneksille ?
Tiedä sitte mikä totta mikä ei ?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se on niin, että Vesa Keskinen on omistanut yrityksestään yli 95 % itse vuodesta 2005 lähtien, nuoremmat veljet omistavat Keskisen kelloliikkeen yhdessä isänsä Matti Keskisen kanssa., eivätkä ole Vesan kaupassa töissä. Tämä 5 % on jäänteitä 80-luvulta, joka on ulkopuolisen omistuksessa, eikä myynnissä.  Vesan isä Matti Keskinen ei omista enää yrityksestä mitään.

http://www.talouselama.fi/yrityskaupat/keskisten+valta+keskittyi+vesalle/a2043394

http://valmiskauppa.fi/menestystarinat-keskisenkello/

Onneva:
Tuurissa olen käynnyt pari kertaa.

Ihailtavaa on Vesan onnistuminen ja busineksen monipuolisuus ja kyky uudistua.
Melkoinen työlistäjä!

Tuuri-ohjelma on harmiton ja hyväntahtoinen, kuten täällä joku jo samoin sanoi.
Kivaa   viihdettä arki-iltaan.   Katson jos saan kaken käsiini.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View