Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin oma veriryhmä
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 9.01.2016 kello on 19:45 ---Joo noin se asia on kun ei kumpikaan saa joutua minkäänlaisen vaaraan.Ei luovuttaja eikä vastaan ottaja Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Säännöillä suojellaan melkeen enemmän luovuttajaa kuin vastaanottajia.
Luovuttajan kanssa ei oteta mitään riskejä, mutta vastaanottajan kanssa voidaan ottaa tietyissä tapauksissa tietoisia riskejä. -- Olen päässyt kerran luovuttamaan tuoreverta ;)
Tyttärellä on ollut anafylaktinen reaktio vuoden ikäisenä ja ei ole enää todistettavasti sen aiheuttaneelle aineelle allerginen - ei saa luovuttaa koskaan jos ei ohjeet muutu. Intoa olisi, mutta ei tuu lupaa.
olalaa:
Nyt olisi tälle omalle veriryhmälle löydettävä uusi vetäjä.Itse en enää saa käydä luovutamassa enkä ole työn puolesta kuskaamassa turun veripalvelun liikkuvaa yksikköä.Joulukuuss a todettu sepelvaltimotauti ja tehty pallolaajenus estää luovuttamisen.Eläke lle siirtyminen 1.5.16 alkaen tuon kuskaamisen.Joten jos joku on halukas ryhmää vetämään niin laita minulle yv.tä
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 22.02.2016 kello on 17:20 ---Nyt olisi tälle omalle veriryhmälle löydettävä uusi vetäjä.Itse en enää saa käydä luovutamassa enkä ole työn puolesta kuskaamassa turun veripalvelun liikkuvaa yksikköä.Joulukuuss a todettu sepelvaltimotauti ja tehty pallolaajenus estää luovuttamisen.Eläke lle siirtyminen 1.5.16 alkaen tuon kuskaamisen.Joten jos joku on halukas ryhmää vetämään niin laita minulle yv.tä
--- Lainaus päättyy ---
Sinulle onnentoivotukset eläkkeelle siirtymisen johdosta. Thumb
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 22.02.2016 kello on 17:20 ---Nyt olisi tälle omalle veriryhmälle löydettävä uusi vetäjä.
--- Lainaus päättyy ---
Etkös sinä eläkeäisenäkin voi vetää, eipä taida olla halukkaita/taidokkaita tarjolla?
Muistinpa pois lähteissäni pyytää merkitsemään.
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 8.04.2016 kello on 17:04 --- Etkös sinä eläkeäisenäkin voi vetää, eipä taida olla halukkaita/taidokkaita tarjolla?
Muistinpa pois lähteissäni pyytää merkitsemään.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän se minulle sopii jatkaa.En vaan itse voi enää luovutaa.Joten menkää nyt sankoin joukoin verta luovutamaan ja muistakaa mainita että olette karavaan org veriryhmäläisiä(ryhmä on valtakunnallinen) Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta