Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin oma veriryhmä

<< < (11/12) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa -  9.01.2016     kello on 19:45 ---Joo noin se asia on kun ei kumpikaan saa joutua minkäänlaisen vaaraan.Ei luovuttaja eikä vastaan ottaja Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Säännöillä suojellaan melkeen enemmän luovuttajaa kuin vastaanottajia.
Luovuttajan kanssa ei oteta mitään riskejä, mutta vastaanottajan kanssa voidaan ottaa tietyissä tapauksissa tietoisia riskejä.  -- Olen päässyt kerran luovuttamaan tuoreverta ;)

Tyttärellä on ollut anafylaktinen reaktio vuoden ikäisenä ja ei ole enää todistettavasti sen aiheuttaneelle aineelle allerginen - ei saa luovuttaa koskaan jos ei ohjeet muutu. Intoa olisi, mutta ei tuu lupaa.

olalaa:
Nyt olisi tälle omalle veriryhmälle löydettävä uusi vetäjä.Itse en enää saa käydä luovutamassa enkä ole työn puolesta kuskaamassa turun veripalvelun liikkuvaa yksikköä.Joulukuuss a todettu sepelvaltimotauti ja tehty pallolaajenus estää luovuttamisen.Eläke lle siirtyminen 1.5.16 alkaen tuon kuskaamisen.Joten jos joku on halukas ryhmää vetämään niin laita minulle yv.tä

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 22.02.2016     kello on 17:20 ---Nyt olisi tälle omalle veriryhmälle löydettävä uusi vetäjä.Itse en enää saa käydä luovutamassa enkä ole työn puolesta kuskaamassa turun veripalvelun liikkuvaa yksikköä.Joulukuuss a todettu sepelvaltimotauti ja tehty pallolaajenus estää luovuttamisen.Eläke lle siirtyminen 1.5.16 alkaen tuon kuskaamisen.Joten jos joku on halukas ryhmää vetämään niin laita minulle yv.tä

--- Lainaus päättyy ---

Sinulle onnentoivotukset eläkkeelle siirtymisen johdosta. Thumb

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 22.02.2016     kello on 17:20 ---Nyt olisi tälle omalle veriryhmälle löydettävä uusi vetäjä.

--- Lainaus päättyy ---
   Etkös sinä eläkeäisenäkin voi vetää, eipä taida olla halukkaita/taidokkaita tarjolla?
   Muistinpa pois lähteissäni pyytää merkitsemään.

olalaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  8.04.2016     kello on 17:04 ---   Etkös sinä eläkeäisenäkin voi vetää, eipä taida olla halukkaita/taidokkaita tarjolla?
   Muistinpa pois lähteissäni pyytää merkitsemään.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän se minulle sopii jatkaa.En vaan itse voi enää luovutaa.Joten menkää nyt sankoin joukoin verta luovutamaan ja muistakaa mainita että olette karavaan org veriryhmäläisiä(ryhmä on valtakunnallinen) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View