Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin oma veriryhmä
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 8.01.2016 kello on 16:22 ---Moikka kaikille .Nyt olis kaikista veriryhmistä aikamoinen pula joten kaikki kynnelle kykenevät nyt verta luovutamaan!!!!
Itse en valitetavastai enää kelpaa luovuttajaksi .Minulle tehtiin pallolaajennus ja todetiin sepelvaltimo tauti .siihen loppui minun veren luovutukset
--- Lainaus päättyy ---
Jätitkö tupakan?
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 8.01.2016 kello on 16:33 ---Jätitkö tupakan?
--- Lainaus päättyy ---
Olin ollut ilman tupakaa 3.11.14 lähtien joten yli vuoden.Enkä meinaa enää uudeleen aloitaa Thumb
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 8.01.2016 kello on 16:22 ---Moikka kaikille .Nyt olis kaikista veriryhmistä aikamoinen pula joten kaikki kynnelle kykenevät nyt verta luovutamaan!!!!
Itse en valitetavastai enää kelpaa luovuttajaksi .Minulle tehtiin pallolaajennus ja todetiin sepelvaltimo tauti .siihen loppui minun veren luovutukset
--- Lainaus päättyy ---
Ei välttämättä estä, vaikka onkin Veripalvelun kieltolistalla.....
Mulla sama vika ja lekurin mukaan lupa luovuttaa. En ole kyllä enää käynyt Veripalvelussa moneen vuoteen.
Eikä se röökin poltto aina pelkästään ole syypää. Itse en ole polttanut yli 40 vuoteen.
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.01.2016 kello on 11:06 ---Ei välttämättä estä, vaikka onkin Veripalvelun kieltolistalla.....
Mulla sama vika ja lekurin mukaan lupa luovuttaa. En ole kyllä enää käynyt Veripalvelussa moneen vuoteen.
Eikä se röökin poltto aina pelkästään ole syypää. Itse en ole polttanut yli 40 vuoteen.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt täytyy kyllä sanoa että nuo lekurit ei aina tiedä noita verenluovutus kritereitä.Sepelval timo tauti on este.Toki se ei estä luovutamista mutta sitä verta ei voida käytää verivalmisteisiin ;)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 9.01.2016 kello on 17:01 ---Nyt täytyy kyllä sanoa että nuo lekurit ei aina tiedä noita verenluovutus kritereitä.Sepelval timo tauti on este.Toki se ei estä luovutamista mutta sitä verta ei voida käytää verivalmisteisiin ;)
--- Lainaus päättyy ---
No nyt täytyy oikein kysyä, jotta miten veri muuttuu kelpaamattomaksi, jos on sepelvaltimotauti?
Ainakaan tautiin yleisesti käytetyt lääkkeet eivät ole kieltolistalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta