Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkki

<< < (2/11) > >>

seppoko:
Historiaa kelatessani taaksepäin, niin nimimerkkini oli käytössä jo  .infon aikana. Sinne se tuli taas työelämästä. Jotenkin silloin piti erottaa Sepot toisistaan, parhaimmillaan meitä oli viisi 25:n hengen työyhteisössä, joista n. puolet oli naisia.

pamaus:
Minun nimimerkki syntyi vuonna 1995 kun Jyväskylän Yliopiston yhdessä ATK-luokassa tutustuin internetin ihmeelliseen maailmaan.

Ja jossakin vaiheessa piti luoda jollekkin "palstalle" käyttäjätunnus ja istuskelin kirjastolla, eikä mitään tullut mieleen. Siinä vieressä joku keikutteli tuolilla ja kaatui sen tuolin kanssa ja kuului mahtava pamaus, joka kaikui pitkin kirjaston käytäviä.

Sitä se sitten tuli käyttäjätunnus pamaus ja se on ollut siitä lähtien käytössä olil myös .infon puolella ja monella muulla palstalla. Eipä ole paljon muita pamauksia näkynyt.

eura665:
Mulla nimimerkki tulee suoraan kulkimen nimestä, nopeasti vaan jotain piti laittaa kun tämän palstan löysin. Olisihan tuota voinut jotakin persoonallisempaa keksiä.

perho-ukko:
Minun nimimerkki,mistä lie tullut ! ;D ;D

relluttelija:
Taitaa tuo minunkin nimimerkki jotenkin viitata taloudessa käytettävien kulkuneuvojen merkkiin. Ja tuo nimimerkki löytyy monilta muiltakin foorumeilta, kuten myös muita täältä tuttuja olen bongannut muualla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View