Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkki
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 3.03.2015 kello on 10:04 ---Kaippa tuo Duster kuvastaa tapaani puhua pöllyttää...
--- Lainaus päättyy ---
Mä luulin sen tarkoittavan Dacia Dusteria. :D
Vaeltaja:
Infon alkuaikoina kirjoittelin ilman nimimerkkiä jonkin aikaa. Tuli itselle tarve rekisteröityä sinne, ja jonkin aikaa pähkäilin mikä olisi parhaiten minun tärkeimpiä harrastuksia kuvaava nimimerkki. Päädyin Vaeltajaan, sillä eräänlaista vaeltamistahan se on makailuautollakin liikkuminen.
Tänne orgin puolelle tullessani rekisteröidyin samalla monelle jo tutulla nimimerkillä.
MarkoA:
Vuodesta 99 lähtien eri foorumeilla ollyt käytössä sama nimimerkki. Etunimi + sukunimen eka kirjain. Tylsää, mutta selkeää?
iso-juuso:
Kun jokin nimimerkki piti kehittää, olin alkuun "juuso77" syntymävuoden mukaan. Sitten syntymävuosi alkoi tuntumaan kornilta (jotenkin liian senssipalstaiselta :D) niin vaihdoin sen sitten iso-juusoksi. Se tulee suoraan fyysisestä ulkomuodostani; koko lienee se asia joka minussa ensimmäiseksi huomataan.
EDIT: Niin, ja tuossa avatarissa esiintyy vuosi-sitten kolarissa edesmenneen edellisen vaunumme keula. Tarroja on ja ollaan virittämässä lisää uuteenkin.
virpimu76:
Omani iskeytyi kallooni autossa matkatessani..
Onhan noihin kulkineisiin jokin tunnus laitettava..samanla isia nii paljon..
Ja ikähän siellä perässä ilmaantuu :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta