Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Canal Digitalin signaalin muuttaminen tallennettavaksi.

<< < (12/13) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: plagu -  6.03.2015     kello on 12:15 ---Dreamboxin kortin jaolla tarkoitin sitä että se kortti saa olla vaikka rovaniemellä kun itse asustelen eteläsuomessa  :P

--- Lainaus päättyy ---

No ihan samalla tavalla tuo kanavapakettimyyjän kin virallinen versio toimii, fyysisestä sijainnista riippumatta. Sulla on tällöin oikeasti kaksi (tai useampi) ohjelmakorttia, jotka tunget vastaanottimiisi ja molemmissa on myös samat kanavapaketit takana 8)

Sehän toki olisi kovin näppärää jos jollekin boxille riittäisi että korttia vain käytetään boxissa ja homma on siitä eteenpäin auki for ever. Näin tuolla yhdellä kortilla voisi aukaista N kpl boxeja ja kohta joku ystävällinen sielu laittaisi ne kortit jakoon interwebbiinkin Thumb

plagu:
Mulla ei ole ainuttakaan maksukanavakorttia. 

Kanavia näkyy ~2000 sisältäen kaikki kotimaiset maksukanavat.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: plagu -  6.03.2015     kello on 21:50 ---Mulla ei ole ainuttakaan maksukanavakorttia. Kanavia näkyy ~2000 sisältäen kaikki kotimaiset maksukanavat.

--- Lainaus päättyy ---

Kieltämättä varsin houkuttelevaa. Pitäisiköhän tässä tuo omakin osaaminen aiheesta päivittää, omat kokemukset kun ovat ajalta PIC-ohjelmoitavat kortit = jo "jokusen" vuoden takaa ::)

Valtteri:

--- Lainaus käyttäjältä: plagu -  6.03.2015     kello on 21:50 ---Mulla ei ole ainuttakaan maksukanavakorttia. 

Kanavia näkyy ~2000 sisältäen kaikki kotimaiset maksukanavat.

--- Lainaus päättyy ---

Ja tarjonta on monipuolista :laugh: 1800 dupattua  al jazeeraa,150 aikuisviihde mainosta ja n.50 joita voi skannailla ajan kulux ::)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Valtteri -  7.03.2015     kello on 11:51 ---Ja tarjonta on monipuolista :laugh: 1800 dupattua  al jazeeraa,150 aikuisviihde mainosta ja n.50 joita voi skannailla ajan kulux ::)

--- Lainaus päättyy ---

Unohdit Eurosportin ja Formulat.   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View