Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tipaton Maaliskuu!
Kaliko:
Tipaton Maaliskuu ja savuton myös alkoi.
Saa nähdä miten pää kestää näin terveellistä elämää ;D
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.02.2015 kello on 15:10 --- On mutta pelkään operaatiota :(
--- Lainaus päättyy ---
Kukapa ei pelkäisi. Helpompaa kun sen myöntää ääneen. Ei tartte esittää
mitään. Kaikki ymmärtää että pelottaa kun kajotaan kehon sisuskaluihin leikkauspöydällä.
Ainakin minä. Tsemppiä tipattomalle Thumb
Naussi:
Sään puolesta vois olla tipaton....
Fenix:
En ole kokenut alkoholia ongelmaksi, joten en tipattomia aikoja kaipaa. Enempi ne on alkoholistien hommia, että on sitten jatkossa "lupa" kiskoa kaksin käsin, kun oli niin kamalan pitkään ilman. Tuppaa noita kuukauden taukoja tulemaan ihan itsestään, vaikkei edes yritä. Vain armeija-aikaan olin tietoisesti ilman alkomaholia. Silloin nyppi niin lujaa, kun tupakavereilla oli aina niin kiire lomille ja dokaamaan, että päätin itse olla tyystin ilman. Minäkö muka vastarannan kiiski? :D
faari:
Tikkakoskelle,hyvin se homma menee ne on jo rutiinipuuhia.Ystäv älleni laitettiin ensimmäinen 14v sitten,silloin pysäytettiin sydän toimituksen ajaksi,se vaihdettiin
5v kuluttua toiseen joka toimi 9v joulu aikoihin laitettiin 3. Silloin käskettiin yskiä
pirusti, sinä aikana johdot vaihdettiin toiseen koneeseen.Se ensimmäinen on hällä
kotona kaapissa avattuna, tikitti mitattaessa muutaman vuoden jälkeenkinpäin
kaveri on pelkästään tahdistimen varassa ja voi hyvin! Eikös diplomaatikunta
hoidella hyvin,Lykkyä tykö!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta