Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tipaton Maaliskuu!

<< < (5/18) > >>

Aakku:
Tuo tipattomuus on vakava paikka joillekin....

Itse olin nuorempana 4 vuotta tipattomalla huvikseni. Siinä alkoi sädekehä kiristämään, joten lopetin moisen turhana.
Nyt menee jo paukku silloin tällöin sopivassa seurassa. Ehkä jotain 2-6 paukkua/vuosi. Ei nyt sentään ihan joka vuosi.

Tupakkalakkoa en ole tehnyt, mutta muuten lopetin röökiin koskemisen joskus 40 vuotta sitten, kun ei siitä mitään tullut. Voisin kyllä vetää henkoset, jos sillä jonkun yllyttäjän saisin hiljaiseksi. Ei ole kyllä yllyttäjiäkään ollut enää vuosikymmeniin.

Lerssinen:
Humalassa olen ollut viimeksi 2008 ja mitä kauemmin siitä on sitä enemmän ääliöinä pidän ryyppääviä ihmisiä..

Olen melko kaukana absolutistista ja osasin käyttää alkoholia ennenkin mutta ei vain maistu enkä halua olla humalassa joten lopetin sen. Otan saunakaljaa ym joskus jos haluttaa eikä siitä tartte tehdä numeroa.. Tämä harvalla onnistuu vaikka itsekehuksi meneekin nyt vähäsen.

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 27.02.2015     kello on 17:07 --- Toi mun kamera näytti ;) ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

No näytä sittten mullekin.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 27.02.2015     kello on 20:39 ---Mikäs nyt Diplomaatilla  ???
onko lekuri pistänyt alkon kieltoon
tai Koffi:n ?
jokos on nikotiinit jäänyt unholaan  ?

No on mitä on
niin on se vaan loistavaa,
jos olet noit kaikki laittanut ns. pangon päälle  Thumb
siittä sitä sais
elinvuosia monen moista lisää ... jos niin olis   Thumb :-*

--- Lainaus päättyy ---
Sipu,ihan oma päähän pisto...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 27.02.2015     kello on 21:07 ---Eikös Tiplomaatin pitäny mennä sinne
tahdistimen asennukseen ?

Josko sitten siitä johtuis, en tiiä.

Ite kuitenkin aion putkeen tempasta n.10
päivää tiputuksessa. ;)

Siitä vaan flunssaset perässä.

--- Lainaus päättyy ---
Odotan kelan päätöstä,ja mietin sitten jatkoa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View