Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.03.2015 kello on 16:54 ---Eihän se ainakaan älykästä ole, enempi lapsellista. Jäin sitten miettimään, että mitenkä meitä oikein on ohjeistettu tästä kirjoittelusta ja onko kerrottu myös mahdollisista sanktioista?
Jokainenhan muistaa tapaus 'Mullin'. Puhui paljon ja jutut meni vähän laitoja pitkin mutta en minä niitä nyt niin kovin pahoina pitänyt. Vai johtuuko siitä, että sanon itsekin 'riittävän' kärkevästi, jos joku vaan uhoaa. Ehkä aika kultaa muistot?
Mutta ne ohjeet. Tänne tullessahan piti joku litania hyväksyä, sitäkään en nyt löytänyt mistään. Ainoa mikä löytyi oli tämä:
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Ei kovin paljoa. JOS tässä nyt on kyse jonkinlaisesta porttikiellosta, niin pitäisikö sääntöjä/toimintaperiaatteita hieman selkiyttää/kehittää? Ei tulisi turhia höpinöitä selvästä asiasta, Virpi kun itse vielä sanoi olevansa viikon hiljaa....
--- Lainaus päättyy ---
no se mun hiljaisuus olisi päättynyt jo 26.2 että silleen...
virpimu76:
Minnen ole ennää koskaan hiljaa purnis..purnis..ja omat koneet edellen suljettuna...
maken koneella.. :-\
Alan:
No jaa... minä ainakin yritän olla hiljaa, jos ei ole asiaa.
Eipä tullut hiihtoloman aikana kovin montaa viestiä ja oikein hyvää teki tehdä muutakin kuin koneella käkkiä. Suosittelen.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 4.03.2015 kello on 07:06 ---No jaa... minä ainakin yritän olla hiljaa, jos ei ole asiaa.
Eipä tullut hiihtoloman aikana kovin montaa viestiä ja oikein hyvää teki tehdä muutakin kuin koneella käkkiä. Suosittelen.
--- Lainaus päättyy ---
ei tässä itsekkään koneella päivää istuta..vaan puikataan välillä..eikä millään kerkiiskään
Alan:
Ei se edellä tarkoittamani harkinta muitten asioita lukemasta estäkään. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta