Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 3.03.2015 kello on 15:59 ---onks tää Virpimu76 kun ei oo kuulunut mitään?
--- Lainaus päättyy ---
Näin olemme ymmärtäneet...
markkum:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 3.03.2015 kello on 15:58 ---Eli jättää lokitiedon kun yrittää vaikkei pääsiskään läpi.
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti näin..
Ajateltiin että voinko minä yrittää kirjautua omalta koneeltani,pimatsun tunnuksilla hänen luvallaan
nähään että onnistuuko se..lupa mulla jo olis
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 3.03.2015 kello on 14:34 ---Voisikko yhtään valottaa millä kommenteilla tuohon blokkauslistalle pääsee?
Mä en pysy sun jutuissa aina kärryillä mutta roikun sitten jossain liekassa että mukana
tullaan kuitenkin ;)
--- Lainaus päättyy ---
Koitappa linkata pi**un kuvia keskusteluun - se saattoi jonkun mielestä olla tällaiselle "perhesaitille" liikaa. ;D
markkum:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.03.2015 kello on 15:35 ---Tuon nyt näkee jokainen. >Jäsenet>Virpimu76>
Nyt paikalla jo 15:32
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä vaan kun hän ei ole paikalla..olen sen omin silmin kotonaan nähnyt..
vaan kirjaudun pois ja pimun tunnuksilla takas...katellaan kuinka tässä nyt käy...
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 3.03.2015 kello on 15:59 ---onks tää Virpimu76 kun ei oo kuulunut mitään?
--- Lainaus päättyy ---
No minä en ole ,mutta ainakin omalta koneeltani pimatsu pääsisi tänne..mulla sen tunnukset,jotta voitiin koittaa että toimiiko...siis toimii...
Eli ilmoittelen pimulle jotta sulkee koneensa vuorokaudeksi jotta vapautuu uusi ip hälle.
Toivottavasti pääset omalla koneellakin tänne.
Ilmoitellaan sitten tänne kun oikea pimu on paikalla.
Ei aio olla muuten enää koskaan hiljaa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta