Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )

<< < (5/28) > >>

Haapaniemen Paroni:
Eiköhän kohta tule vastaus,kun valvojat tulee saitille...

markkum:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  3.03.2015     kello on 13:38 ---Eiköhän kohta tule vastaus,kun valvojat tulee saitille...

--- Lainaus päättyy ---
No mun on ny mentävä..kiitos  hetkistä ja ihanaa kevättä  tulee ikävä  Teitä kaikkii :'( :'( :'( :-* :-*

Kiitti viel make lainasta  Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: markkum -  3.03.2015     kello on 13:41 ---No mun on ny mentävä..kiitos  hetkistä ja ihanaa kevättä  tulee ikävä  Teitä kaikkii :'( :'( :'( :-* :-*

Kiitti viel make lainasta  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt vielä poistu :o

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: markkum -  3.03.2015     kello on 13:35 ---Ainakin olet omanasi ittenäsi paikalla...mulla ei näin tunneherkkänä blondina toi itsehillintä ihan pelitä...

--- Lainaus päättyy ---
Voisikko yhtään valottaa millä kommenteilla tuohon blokkauslistalle pääsee?
Mä en pysy sun jutuissa aina kärryillä mutta roikun sitten jossain liekassa että mukana
tullaan kuitenkin  ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: markkum -  3.03.2015     kello on 13:01 ---Olen kaverin koneella,,minä en ole vapaasti pois,,näyn muka kirjautuneena..kave ri kertoi,,ja hänenkin ip.eensä lukitaan tämän viestin jälkeen..

minulle on annettu oikeesti PORTTIKIELTO saitille..määrättöm äksi ajaksi...
en pääse tänne edes vieraana...
ylläpitoon en saa yhteyttä...olen häkissä mutta tuskin sitä kelleen täällä myöntävät..kohta ei markkukaan tänne pääse sorry kamu..ja kiitos saittilainasta
Ikävä on teitä kaikkia :-* :-* :-*

--- Lainaus päättyy ---
Ei sua kukaan ole häätänyt, tarkistin juuri . Jokin virhe pakko olla, 99 katsoo kun ehtii.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View