Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )
virpimu76:
Jus66si ""jäsen jos on tehnyt niin tyhmästi,että on tallentanut tunnuksensa koneeseen.""
Juu EN ole tallettanut ja salasanaakin vaihdan välillä ja sei oo muiden tiedossa.
Ja tyhmä en ole ,,vaan silleen sopivasti hullu ::)
Tuosta 9 sivun asiasta taas olen kanssasi samaa mieltä...Antaa jo olla..ei tämä tässä miksikään muutu.
Kaikilla palaa vaan sulakkeet. :(
jus66si:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 28.03.2015 kello on 12:37 ---Jus66si ""jäsen jos on tehnyt niin tyhmästi,että on tallentanut tunnuksensa koneeseen.""
Juu EN ole tallettanut ja salasanaakin vaihdan välillä ja sei oo muiden tiedossa.
Ja tyhmä en ole ,,vaan silleen sopivasti hullu ::)
Tuosta 9 sivun asiasta taas olen kanssasi samaa mieltä...Antaa jo olla..ei tämä tässä miksikään muutu.
Kaikilla palaa vaan sulakkeet. :(
--- Lainaus päättyy ---
Fiksu päätös. 8)
kimi:
Maailma on kummallisuuksia täynnä. ORGissa yhden tunnukset lähettelee hävyttömiä viestejä itsekseen ja toisen tunnukset kirjautuu foorumille itsekseen.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.03.2015 kello on 13:09 ---Maailma on kummallisuuksia täynnä. ORGissa yhden tunnukset lähettelee hävyttömiä viestejä itsekseen ja toisen tunnukset kirjautuu foorumille itsekseen.
--- Lainaus päättyy ---
:laugh: Thumb Hyvä kimi.
jus66si:
Aina voi tehdä testin onko identiteetti varastettu. Avaa ylimääräisen shköpostitilin ja lakkaa käyttämästä sitä, jonka epäilee väärinkäytetyksi. Sitten kirjautuu moden luvalla uudella tunnuksella saitille. Jos toinen tunnus lähettää koko ajan meilejä on se anastettu. On kokemusta tästä kun yläasteikäisen meili kaapattiin nuortensaitilla ja moden kanssa ilman poliisia saatiin selville, että saman saitin trolli oli urkkinut kuinkas muuten, kuin koulun atk tunnilla meilin tunnukset. Selvittiin pelkillä salasanojen muuttamisella, kun ei ollut muuta ehtinyt sorkkimaan. Tietokone on laite, mikä suorittaa ihmisen ohjelmoimia tehtäviä. Ilman ihmistä se ei tee itse mitään. Jos jokin tapahtuma vaikuttaa tulleen kuin out of space, on koneella bugi :-\ joka on yleensä ihmisen joko tahaton tai tahallinen luomus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta