Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )

<< < (23/28) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 27.03.2015     kello on 21:12 --- Mikä yv se on,kun mode pääsee urkkimaan :o

--- Lainaus päättyy ---

Yksityisviestejä ei pääse edes ylläpitäjä "urkkimaan" tällä eikä sillä toisellakaan suositulla foorumisoftalla.

Eikä niin ole väitettykään, vaan ymmärrät viestin väärin.

Minä vastaan tähän vain siksi, että tiedän 99:n olevan huonojen yhteyksien päässä juuri nyt.

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.03.2015     kello on 20:40 ---sen voin tähän kommentoida, että yksityisviestien puolella on täysin eri ääni kellossa. Tarkemmin en kommentoi näitä yksityisasioita.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö tämä ole niin tulkittavissa, että joku jolle yv-viesti on lähetetty ei ole siitä kovin riemuissaan ollut ja on vienyt asian eteenpäin.
Ilmeisesti hän ei vain halua käsitellä asiaa julkisesti eikä yksityisesti. Näin minä tuon näkisin.
Monella ihmisellä on "omia pyhiä alueita" joista he eivät halua keskustella tai eivät halua muiden edes niistä tietävän.

virpimu76:
Noh,minnen oo tasan kelleen lähetelly.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 27.03.2015     kello on 21:12 --- Mikä yv se on,kun mode pääsee urkkimaan :o

--- Lainaus päättyy ---

Yksityisviestien tarkoitus on että se jolle viesti on lähetetty, pääsee sitä lukemaan. Mitä hyötyä niistä muuten olisi?

Toisin sanoen, jokainen pääsee lukemaan vain omat viestinsä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.03.2015     kello on 21:24 ---Yksityisviestejä ei pääse edes ylläpitäjä "urkkimaan" tällä eikä sillä toisellakaan suositulla foorumisoftalla.

--- Lainaus päättyy ---
Ihan vain salaliittoteoriiani tässä mietiskelen....

Jos ylläpitäjä ei näe niitä yksityisviestejä, niin arviointi perustuu siis ainoastaan kantelijan, tai tietyn ryhmän kanteluun.
Missä on todistusaineisto?

Saisinko minä pannan, jos nyt  joukko tekisi kantelun minusta yksityisviestieni perusteella, ilman että ylläptäjä näkisi niitä lainkaan?...varsinkin kun niitä ei edes ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View