Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )
markkum:
liekkö pääsee läpi,,vaan ihan tiedoksi etten ole saitilla mitään päässy lukemaan..
tänne porttikielto..kiito s ylläpidolle..hyvin siivottu munt pois..
en ole omastatahdostani hiljaa..munt vaiennettu..
ja kehta loppuu tämäkin kamun saittiaika..
Olen kamala ihminen kon näin kovin Teitä multa suojellaan
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: markkum - 3.03.2015 kello on 13:01 ---Olen kaverin koneella,,minä en ole vapaasti pois,,näyn muka kirjautuneena..kave ri kertoi,,ja hänenkin ip.eensä lukitaan tämän viestin jälkeen..
minulle on annettu oikeesti PORTTIKIELTO saitille..määrättöm äksi ajaksi...
en pääse tänne edes vieraana...
ylläpitoon en saa yhteyttä...olen häkissä mutta tuskin sitä kelleen täällä myöntävät..kohta ei markkukaan tänne pääse sorry kamu..ja kiitos saittilainasta
Ikävä on teitä kaikkia :-* :-* :-*
--- Lainaus päättyy ---
Mitähän sinä oikein horiset?? ::)
markkum:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.03.2015 kello on 13:09 ---Mitähän sinä oikein horiset?? ::)
--- Lainaus päättyy ---
en horise ..vaan täyttä totta tuo on vaan sinä negatiivi sitä et niele...oot kuitenki ihana omana neganakin..
tsahkali:
Mulla kerran kävi niin, että saitti heitti pihalle, kun oli 'saastunut' IP. Elikkäs palvelin seuraa listaa, jossa osoitteita joita on lähetetty vaikka spämmiä. Mikään ei kuitenkaan kerro, milloin ja kenen käytössä IP on silloin ollut. Nykäisin siis vehkeistä virrat pois ja sain uuden IP:n ja taas toimi.
Niin, on tainnut jopa kax kertaa käydä sillai...
markkum:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.03.2015 kello on 13:15 ---Mulla kerran kävi niin, että saitti heitti pihalle, kun oli 'saastunut' IP. Elikkäs palvelin seuraa listaa, jossa osoitteita joita on lähetetty vaikka spämmiä. Mikään ei kuitenkaan kerro, milloin ja kenen käytössä IP on silloin ollut. Nykäisin siis vehkeistä virrat pois ja sain uuden IP:n ja taas toimi.
Niin, on tainnut jopa kax kertaa käydä sillai...
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla lukee porttikielto kaikissa koneissa..ei ole saastunut..mun nikillä ei pääse kavereidenkaan koneilta tänne..olen häkissä ja sitä nuot ylläpidossa ei kerro kellekkään.
Sorry mutt seriffit on kunkkuja ei ne vastaa ne tekee..me arvaillaan..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta