Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Oulun tutkimus & remppa treffit
Teukka-74:
Mulle tuli Tracer. Ei aukaistu mutta kaikki muu oli vakuuttavaa. Manuaalit oli hyvin laajat ja tarkat. Niistä lukien speksit sopi kyllä mppt säätimeksi. Uskon että ei ole feikki. Kaveri aikoi kokeilla kun aurinkoa näkyy. Treffeillä lisää kokeita.
Rölli:
Tommonen periaate kuva tulevasta testi järjestelystä
Akkutalo Esko Markuksela http://www.akkutalomarkuksela.fi/ lähti ponsoroimaan meidän testi tapahtumaa, antamalla aurinkokennoja ja säätimiä lainaan , joten saamme riittävästi testi materiaalia.
toki myös orgilaisia on luvannut tuoda kamppeita mm, Teukka, A-Oulust, Migel ...
Teukka-74:
Hieno homma. Tarvitaanko toista mppt säädintä? Tracer 10Ah.Nyt Markuksela iski hyvään saumaan sponssihommissa.
Akkujen hinnat kun vielä viilataan kuntoon niin alkaa kauppa käymään Thumb
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 5.03.2015 kello on 12:14 ---Hieno homma. Tarvitaanko toista mppt säädintä? Tracer 10Ah.Nyt Markuksela iski hyvään saumaan sponssihommissa.
Akkujen hinnat kun vielä viilataan kuntoon niin alkaa kauppa käymään Thumb
--- Lainaus päättyy ---
juu kyl mä sen varaan laskin jott niitä tracereita ois kaks, tilasin sun panelin kipailian monikide versiona, ni ois hyvä olla samanlaiset säätimet
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 5.03.2015 kello on 14:11 ---juu kyl mä sen varaan laskin jott niitä tracereita ois kaks, tilasin sun panelin kipailian monikide versiona, ni ois hyvä olla samanlaiset säätimet
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä.Tullaan siis kaksi säädintä kainalossa treffeille Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta