Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Renkaiden tilaaminen netin kautta
Aakku:
Yleensä tulee kalvoon, tai pahviin paketoituna ja aina tulleet suoraan kotiin. Maksu menee suoraan luottokortilla yleensä PayPalin kautta.
Rengas-online on joskus edullisin, mutta ei aina.
Pohjoismaiden Renkaatvaihtoon.fi on joidenkin renkaiden kohdalla edullisempi. Sieltä saa myös pohjoisen oloihin tarkoitettuja nastarenkaita.
Toisinaan halvin paikka on ollut kotimainen Vannetukku. Viimeksi oli sama rengas 50% halvempi kuin Rengas-Onlinessa. Valikoima on vain rajoitettu.
Itse saan myös edullisesti suoraan tiskiltä, mutta se johtuu enemmän asiakkuudesta.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.02.2015 kello on 08:19 --- Kahden renkaan nipuissa ilman käärettä tai pahvinpalaseen kietastuna.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tullut joskus tullut perättäisinä päivinä, pari kerrallaan, vaikka 4 kpl tilattu kerralla. Isommat renkaat tullut joskus kuormalavaan sidottuna, mutta miten milloinkin, muovissa, pahvissa tai paljaalteen. Ei oo koskaan sotkussa olleet 25 renkaan kokemuksella.
HiTec:
Itse tilasin viime syksynä Sitikkaan renkaat tulevaksi kesäksi http://www.1001renkaat.com/renkaat-auto/landsail/ls388 koossa 225/55-17 ja hommahan toimi kuin se kuuluisa junan vessa. Ja se 280€ hintalappukin tuolle toimitukselle oli suorastaan edullinen BBA-luokitellulle rengassarjalle Thumb
Kumit tuli kotiin 2x 2kpl paketeissa, niin muoviin kuin pahviin kietastuina ja pari muovista sidontaliinaa molempien pukettien ympäri 8)
JPS:
--- Lainaus käyttäjältä: Timontti - 22.02.2015 kello on 10:08 ---Kiitän vastauksista. Luottokortillahan tuollaiset tilaukset pitää maksaa, niin rahat saa takaisin luottokorttiyhtiölt ä, ellei tilattua tavaraa toimiteta.
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli ei omista luottokorttia tai halua sen numeroa antaa niin Paypalilta saa myös kätevästi rahat takaisin.
Teukka-74:
Mulla renkaat meni suoraan valitsemalleni asentajalle ja käytin valssit siellä. Ei ollut hirveästi säästöä kun vertaa esim. Km däck Haaparannassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta