Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Oulun remppa & tutkimus rehevit Ratamotie46.Oulu 10-12.4.2015

<< < (8/10) > >>

migel:
Mun täytyy kyllä perua tuleminenkun tauti vei sängyn pohjalle ja itseni tuntien täs menee pari päivää enkä jaksa sit puolikuntoisena ajella Ouluun. :(

Olen pahoillani sillä olen odotellut tätä trehviä,mut tilanne tämä :( t migel

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  8.04.2015     kello on 07:08 ---Mun täytyy kyllä perua tuleminenkun tauti vei sängyn pohjalle ja itseni tuntien täs menee pari päivää enkä jaksa sit puolikuntoisena ajella Ouluun. :(

Olen pahoillani sillä olen odotellut tätä trehviä,mut tilanne tämä :( t migel

--- Lainaus päättyy ---
sinäkin, onnee ja menestystä taudin kaadoss  Thumb
minäki ollu kuumeinen ja tukkonen toista viikkoo ja ny lääkekuuri päällä. joskose täst...

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  8.04.2015     kello on 19:52 ---sinäkin, onnee ja menestystä taudin kaadoss  Thumb
minäki ollu kuumeinen ja tukkonen toista viikkoo ja ny lääkekuuri päällä. joskose täst...

--- Lainaus päättyy ---
Kuuntelinkin ,jotta kippeen oloinen oli ääni puhelimessa. Sairaille tsemppiä.
Tuon huomenna kamoja ja lauantaina tölläämään virran kulkua  Thumb

Bliz:
Vähän liian pitkä matka mutta mielenkiinnolla odotan mittauksien tuloksia ja kuvia tapahtumasta  Thumb

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  8.04.2015     kello on 19:52 ---sinäkin, onnee ja menestystä taudin kaadoss  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Perkeekkele! Makkoon tääl sängys kamalan mahataudin kourissa.Voimat on jossain viemäreiss ja ei oikein jaksais kävellä pihan poikki saunaan pesullekkaan mut pakko se vaan on......Voihan kampiakseli :(  t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View