Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut jamppu76 26 Apr 2011
  • osaisko kukaan kertoa onko rauma tai pori akselilla kukaan joka mittais vaunusta kosteuden. Vai voisko sellasen ostaa itse ja mistä niitä mahollisesti myyään.
  • #2 kirjoittanut 99 26 Apr 2011
  • Paikoista minulla ei ole tietoa, mutta sen verran sanoisin että vaunussa pitää olla lämmöt päällä päivä pari ennen kosteusmittausta, tämä sen takia että mahdollinen pintoihin tiivistynyt kosteus haihtuu pois.  ;)
  • #3 kirjoittanut sipu 26 Apr 2011
  • meillä mittas vaunun siellä liikkeessä josta sen ostimmekin  ja samoin nytkin sen hoitaa tuo myyjä , jotta on takuut sit kunnossa , jos jotain ilmenee , mut yks johon voisit soittaa vois olla myöskin asuntovaunu huolto ja kysästä sieltä  tai sit myyjäliike .. toivotaan , ettei kosteutta löydy niin ja vaunu kannattaa silloin olla ihan tyhjä kamoista pääsee sit kaappeihinkin sen mittarin kanssa  ... :)
  • #4 kirjoittanut Dorotea 26 Apr 2011
  • osaisko kukaan kertoa onko rauma tai pori akselilla kukaan joka mittais vaunusta kosteuden. Vai voisko sellasen ostaa itse ja mistä niitä mahollisesti myyään.

    Soittele tuonne ja kysy asiaa.

    http://yritys.taloussanomat.fi/y/caravan-huolto-tmi-mauri-heloaho/pori/1112360-4/
Sivuja:
Toiminto