Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Kokemuksia Bürstneristä - karavaanariksiko

(1/4) > >>

starps:
Moro,

Ensimmäistä vaunua haeskellaan, intoa on...ymmärrystä sitäkin vähemmän, kovasti tykästyttiin nettikaravaanista löytyneeseen
Bürstner Flipper 460 TL vaunuun.
Olisiko kokemuksia tietoa ko tapauksesta tai Burstnereista noin yleensä?
Vaunu oli vuosimallia 2006, mitähän tuon ikäisestä pitäisi osata katsoa/tarkastaa?
Kiinnostaisi myös miten tuollainen tulee perässä, kokonaismassa 1200kg, auton vetokapasiteetti
on 1300kg?

Teukka-74:
Vaanariksi vaan rohkeasti  Thumb Vaunuun en ota kantaa kun ei ole kokemusta merkistä mutta kerro lisää vetoautosta.

starps:
Vetoautona Toyotan Auris vm -11 (omamassa 1350kg ja kokonaismassa 1750kg)...lueskelin tuosta kitkavetopäästäkin. ...mielipiteitä?
Vaikuttaisi ainakin siltä että olisi aloittelevalle vetäjälle varsin hyödyllinen lisä....pysynee vaunuineen paremmin tiellä ^-^

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: starps - 15.02.2015     kello on 12:48 ---Vetoautona Toyotan Auris vm -11 (omamassa 1350kg ja kokonaismassa 1750kg)...lueskelin tuosta kitkavetopäästäkin. ...mielipiteitä?
Vaikuttaisi ainakin siltä että olisi aloittelevalle vetäjälle varsin hyödyllinen lisä....pysynee vaunuineen paremmin tiellä ^-^

--- Lainaus päättyy ---
Hyvin pysyy ilman kitkaakin vetopäässä. Millä moottorilla auto on? Kiinnostaa nuo vääntöominaisuudet. Nimittäin
alitehoisella vetoautolla tappaa 100% tämän harrastuksen. Se antaa osviittaa vaunun hankintaan.
Mulla ei ole ollut koskaan tarvetta kitkapäälle.Vastatk oon ne joilla kitka on  Thumb

Teukka-74:
Sit kannattaa selailla tämän foorumin aiempia kirjoituksia. Silläkin on merkitystä
käytätkö vaunua koko vuoden vai et. Tulee tuo elintärkeä lämmitin juttu mietintään...
ja lattialämmitys pitää olla. Ainakin mulla.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View