Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Monikidepaneli vs. ohutkalvopaneli
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.02.2015 kello on 09:17 ---Toassiisa tuli uutta tietoa, eikö kaikkien Mppt säätimien toiminta periaate ole sama. ::)
--- Lainaus päättyy ---
kaikki mppt säätimet pyrkii pitämään paneeli jänitteen parhaalla tehoalueella,mutta vain osa pystyy tekemään sen sarjaankytkettyjen paneeleiden korkeammalla jänniteellä.
eli se jänniteen alenns poveri on eri säätimis erillainen, ja tällä hetkell hinta näil erillaisilla säätimill myös aika erillainen..ss
Teukka-74:
Mä olen lähes 100% varma että tarjolla on mppt säätimiä ja sitten niitä OIKEASTI mppt säätimiä. Hintahaarukka on niin valtava että se jo kertoo feikki systeemejä olevan tarjolla ja paljon. En poista Rolli mitään, olen samoilla linjoilla kanssasi että täältä löytyy myös monenlaista tietoa. Lisäksi laitan niitä asennuskuvia ja kuvia näytöstä tarkoin tiedoin ilmasta/klo ajasta ja muusta asiaan vaikuttavista tekijöistä.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 17.02.2015 kello on 09:24 ---
eli se jänniteen alenns poveri on eri säätimis erillainen, ja tällä hetkell hinta näil erillaisilla säätimill myös aika erillainen..ss
--- Lainaus päättyy ---
Laitappas lisätietoo paremmista merkeistä. Kiitos.
Teukka-74:
No ainakin Tracer on pitkään tunnettu ja hyväksi havaittu säädin. Minä nojaan tietoni sähköalan ammattilaisiin 2kpl.
Teukka-74:
Vit...mitä hymiöitä tää laittelee kun kännykällä kirjoittaa. Säädin on toi hymiön sana eikä mitään hymiöitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta