Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Monikidepaneli vs. ohutkalvopaneli
retsasung52:
Löytyi sentään kuva asennuspuuhista, nojallaan olevaa sapluuna ja katonpesijä :)
Tää on se tuontiliikkeen ohutkalvopaneeli, painava n. 18 kg.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Jomppu - 16.02.2015 kello on 09:55 ---Löytyi sentään kuva asennuspuuhista, nojallaan olevaa sapluuna ja katonpesijä :)
Tää on se tuontiliikkeen ohutkalvopaneeli, painava n. 18 kg.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Oho! Sehän painaa. Mut toisaalta olen kaivannut hieman lisää aisapainoa ja akselin etupuolella
tuo sijoittuukin. Pystyyko sitä asentamaan poikittain katolle? Voi varmaan mutta meneekö tuuli alta?
retsasung52:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 16.02.2015 kello on 10:11 ---Oho! Sehän painaa. Mut toisaalta olen kaivannut hieman lisää aisapainoa ja akselin etupuolella
tuo sijoittuukin. Pystyyko sitä asentamaan poikittain katolle? Voi varmaan mutta meneekö tuuli alta?
--- Lainaus päättyy ---
Jos katsot tuota sapluunaa niin siitä näkee ne aukot joihin laitoin liimaa, lisäksi ne alumiiniputket päihin.
Minulla se on pituussuunnassa ja kattoluukku " tuuliohjaimena ".
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Jomppu - 16.02.2015 kello on 10:48 ---Jos katsot tuota sapluunaa niin siitä näkee ne aukot joihin laitoin liimaa, lisäksi ne alumiiniputket päihin.
Minulla se on pituussuunnassa ja kattoluukku " tuuliohjaimena ".
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on varmaan näköhäiriö mutta en näe sapluunaa? :o Kohta lähden katsomaan
panelia in live Thumb
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 16.02.2015 kello on 08:38 --- "toss ku yritti tavata tekstei niin vois vaikk ollakki. sen verran kohtuu hintanen jott paan tilaukseen ens viikoll jahka tilipäivä, kun saan sen pistän testin pystyyn iha pirtin pöyväll ni näkee todellisen toiminnan".. Lainaus Rölli
Onko tossa kyseessä sama laite?
--- Lainaus päättyy ---
tavallan liitty, kun luin tarkemmin juttua niin huomasin siin alla olleen verailun sotkeneen mun ajatuksia..
vieläkään en ole löytänyt kohtuuhintaista mppt säädintä joka pystyisi käsittelemään suurempaa kennojännitettä.
toi tracerin mppt säädin minkä teukka tilas on sellainen..
mitä migelin kan tilattiin oli halvin mppt säädin mihin löyty jotain tiedon jyväsii tueksi jotta se voisi olla toimiva..
eli tommonen
http://www.ebay.com/itm/20A-MPPT-Solar-Panel-Battery-Regulator-Charge-Controller-12V-24V-Auto-Switch-KJ-/171112316078?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta