Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Virta-avain Fiat ducato 2,8 jtd 2004
jva61:
Avainliikkeet ei pysty kopioimaan sitä sirua, avain kyllä onnistuu tehdä siellä ja siru siitä vanhasta siirretään siihen uuden avaimen perään, näin ainakin minun entiseen tuli toimiva avain
uppotukki:
v uosi sit teetin keskisen lukkoliikkees ransun avaimen jossa käynistyksen esto ,kustansi 80 e ,toimitus orottaessa ,noin 15 min ,
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: uppotukki - 14.02.2015 kello on 19:50 ---v uosi sit teetin keskisen lukkoliikkees ransun avaimen jossa käynistyksen esto ,kustansi 80 e ,toimitus orottaessa ,noin 15 min ,
--- Lainaus päättyy ---
Moniin autoihin onnistuu sirun kloonaus, kuten minun retkuiluautoonkin. Tuo Ducaton siru on ilmeisesti ollut jo aikaisessa vaiheessa paremmin suojattu, kuin monen muun merkin.
ose:
Veljen korjaamolla oli joku aika sitten yksi Fiatti joka välillä käynnistyi ihan ok ja välillä ei. Korjaustoimenpiteen ä poistettiin avainipusta yhteen oven lukkoon käypänen entinen virta-avain..
kuusaan.matti:
Mulla oli sama ropleemi, kun olin hävittänyt toisen avaimen. Sillä avainkoodilla käynnistykseneston voi ohittaa. Tilasin avainkortin muistaakseni 50 eurolla hätävaraksi, kun en 300 euroa raatsinut, silloin saa käyntiin suutarin tekemällä avaimella, mutta on hankalaa. Tuo hankaluus oli muistaakseni 2002-2004 mallin Ducaatoissa, oma oli 2003, täältä löytyy tarinat jostain.
m
PS Tässä se vanha ketju http://karavaanari.org/index.php/topic,4057.msg59316.html#msg59316
Avainkortin koodilla saa käynnistykseneston ohitettua, käyttöohjeessa toimintaohje, pitää painaa kaasua numeroitten mukaan jne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta