Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mieltä olette tunnelista Tallinnaan ?
sipu:
Itse kyllä kannatan Thumb
mutta tuo ei valmistu enään minun elämäni aikana :(
kun juuri maikkarin uutissa sanoi
että vamistuis jokus 40 vuoden kuluttua ???
olis kyllä ollut kivaa mennä
junnalla 30 minuutissa Tallinaan shoppailemaan :)
Alan:
Jospa sen tekemisestä tehtäisiin sellainen sopimus, että työmaan on työllistettävä ihmisiä molemmista maista siinä suhteessa, kuin sitä rahoittavatkin.
En ole lukenut suunnitelmia syvällisemmin. Mahtaisikohan olla joku yritys, joka sen toteuttaa ja sitten rahastaa? Sillä ei vaan olisi omantunnontuskia työllistämisestä.
Mutta hyvähän se olisi siinä mielessä, jos Suomeen valuisi rahaa enemmän kuin nykyään. Varustamoiden tuotot ja muut vaikutukset ei Suomea juuri rikastuta.
JPS:
Kyllähän tuo tunneli räjäyttäisi ainakin tallinnan ja lähialueiden asuntomarkkinat jo hyvissä ajoin.
Tallinnasta pääsisi helsinkiin töihin samassa ajassa kuin jostain järvenpäästä,riihimäeltä tai helsingin lähiöistä joiden asukkaista taitaa melkoinen osa käydä helsingissä töissä.
Ainakin nykyisellään asuntojen ja elämisen hintaero on melkoinen.
Jepukka:
Kannatan.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 11.02.2015 kello on 19:41 ---Kyllähän tuo tunneli räjäyttäisi ainakin tallinnan ja lähialueiden asuntomarkkinat jo hyvissä ajoin.
Tallinnasta pääsisi helsinkiin töihin samassa ajassa kuin jostain järvenpäästä,riihimäeltä tai helsingin lähiöistä joiden asukkaista taitaa melkoinen osa käydä helsingissä töissä.
Ainakin nykyisellään asuntojen ja elämisen hintaero on melkoinen.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ja kun tuo toteituu
niin jokseenkin luulen
et noi erot hinnoissa silloin
saattaa olla aikas samoissa
siis ei hinta eroja juuriakaan
sitten 40 v kuluttua ???
eikös tuolla Virossa jo nyt
olla hintoja rajusti nostettu
siihen 20 vuoden takaiseen verrattunas .....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta