Tekniikkakeskustelut > Truma
CI-Sprite Alpine C/3190 -85
Paappa:
Hei. Hankin myöhään mennä syksynä otsikon mukaisen vaununvanhuksen ja sen kaasu kamina lämmitys oikuttelee. Pelaa, ei pelaa. Syttyy, ei syty. Syttyy mutta sammuu omia aikojaan.
Osaako joku kertoa että mikä lämmitin on kyseessä ja vielä parempi olisi jos osaisit kertoa että mistä tuohon lämmittimeen saa varaosia. Ajatus on että nostan lämmittimen pöydälle tässä kevään korvassa ja huollan sen kuntoon ennen kesän ja ennen kaikkea syksyn rientoja. Lämmitin on siis pelkkä kamiina ilman puhallinta. Olen istunut tietokoneen äärellä tuntitolkulla mutten ole löytänyt apua mistään.
Kiitoksia etukäteen kaikille vastaamaan vaivautuneille.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Paappa - 9.02.2015 kello on 14:31 ---Hei. Hankin myöhään mennä syksynä otsikon mukaisen vaununvanhuksen ja sen kaasu kamina lämmitys oikuttelee. Pelaa, ei pelaa. Syttyy, ei syty. Syttyy mutta sammuu omia aikojaan.
Osaako joku kertoa että mikä lämmitin on kyseessä ja vielä parempi olisi jos osaisit kertoa että mistä tuohon lämmittimeen saa varaosia. Ajatus on että nostan lämmittimen pöydälle tässä kevään korvassa ja huollan sen kuntoon ennen kesän ja ennen kaikkea syksyn rientoja. Lämmitin on siis pelkkä kamiina ilman puhallinta. Olen istunut tietokoneen äärellä tuntitolkulla mutten ole löytänyt apua mistään.
Kiitoksia etukäteen kaikille vastaamaan vaivautuneille.
--- Lainaus päättyy ---
Valokuva ois ihan hyvä siitä lämmittimestä...
Mikkoko:
Itse ostin syksyllä Sprite Alpinen vuosimallia 1982. Siinä ainakin on Alden 2920. Kapea pystypannu vessan ja komeron välissä. Viime kerralla vaunulle mennessä rupesi oikuttelemaan ja sammui omia aikojaan, mutta syynä olikin pakkasessa olevan kaasupullon potkun loppuminen :) Uutta kehiin ja tuo vaunuvanhus tarjosi taas lämpimän viikonlopun :D
Mikkoko:
Eli onko tämän näköinen?
https://www.dropbox.com/s/kmx8tzgcc0v8rhx/1975160_b_22e62e262b76961e.jpg?dl=0
Paappa:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikkoko - 9.02.2015 kello on 15:06 ---Eli onko tämän näköinen?
https://www.dropbox.com/s/kmx8tzgcc0v8rhx/1975160_b_22e62e262b76961e.jpg?dl=0
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on aika lähellä ulkonäöltään sikäli kun nyt muistan oikein. Vaunu kun nukkuu nyt talviuntaan enkä uskalla mennä herättämään pressun ja lumen alta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta