Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Veden käyttö talvella
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 10.02.2015 kello on 17:13 ---Se miksi ylipäätään kirjoitin niin tiedustelin onko kukaan laittanut vielä lisäksi mitään jäänestoaineita. Nähtävästi ei.
Ettei kylmillään käyvän vaunun paskanhuuhteluvesi jäädy jos se jää sinne säiliöön, ei kasettiin. Täällä kyllä tuli hyviä
vinkkejä esim.suihkupullosta, jolloin koko pumppuvettä ei tarvita. Taidankin talvella käytellä sellaista Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kun mulla oli vielä vaunu tyhjensin huolella huuhteluvesisäiliön talveksi ja lirautin vielä varalta pikkuisen tuulilasinpesuneste ttä pytyn pohjalle. Mutta tuo oli talvisäilytystä varten, en käyttänyt vessan huuhteluvettä koskaan talvella, enkä juuri vaunua muutenkaan.
Autossa vesisäiliö on sama kaikkiin tarpeisiin, ei jäänestoa vaan tyhjennys riittää. Pumppu ei pääse jäätymään.
Turhan Höpöttäjä:
Joo, vedet laitoin valumaan tänään pois, torstaina sitten uudet tilalle. :D
JPS:
Minulla oli iloinen yllätys odottamassa toissapäivänä kun tulin vaunulle,vaunussa on pieni patteri pitämässä peruslämpöä päällä oli vain unohtunut laittaa töpseli seinään.
Kuusi astetta pakkasella sisällä ja kaikki nestemäinen umpijäässä.
Tänä aamuna uskalsin pumppua kokeilla ja hienosti pelitti eikä letkut tai säiliöt olleet ottaneet itseensä.
Meiläläisen muistilla on ehkä ihan hyvä ettei vaunussa ole lämminvesivaraajaa ja portapotti toimii pönttönä.
nieppi:
Mulla tuntuu vetävän tuon keittiön viemärin jäähän hiemankin kovemmilla pakkasilla, onneks on ollu melko leutoa keliä
Niin asustelen tässä aina arkisin kun joudun reissaamaan duunintakia
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 9.02.2015 kello on 12:53 --- Ei aina tarttis laskea sinistä huuhteluvettä pois järjestelmästä.
--- Lainaus päättyy ---
Sinistä huuhteluvettä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta