Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
HDMI - RGB/Scart
Fenix:
e-ville.com kauppaa juuri tuota: http://www.e-ville.com/fi/q/hdmi%20rca
Näkyy tulevan 5€ alennuskin tänään, joten päivän hinnaksi jää 17€ kotiin toimitettuna.
Hauho:
Pitäisiköhän tilata myös e-villestä. Voisi vertailla toimitusnopeuksia. Jenkeistä maksoi taaloina muistaakseni alle 14 $ vai olikohan 14 euroa kotiin toimitettuna (n 10 vrk).
Kiitos kuitenkin kaikista vihjeistä. Oli kolunnut useampana päivänä noita mutta eipä sattunut silmiin.
Hauho:
Niinhän se on että vaikka jenkkiyritys myyjänä lähtee minunkin tilaamani tavara joko Hongkongista tai manner-Kiiinasta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 7.02.2015 kello on 10:57 ---Niinhän se on että vaikka jenkkiyritys myyjänä lähtee minunkin tilaamani tavara joko Hongkongista tai manner-Kiiinasta.
--- Lainaus päättyy ---
Pikkuostoksissa ei niin väliä, mutta jos ostokset menee yli 22€, niin saattaapi tulli iskeä.
Juuri eilen tullasin pienen osatoimituksen jenkeistä, ALV + tullimaksu. Kiinan kauppiaat useasti väärentää hintaa alaspäin, mutta jenkit eivät sitä ole ainakaan mulle tehneet kertaakaan. e-ville on hyvä vaihtoehto. Eikös siinä ole jo nämä oheiskulut huomioitu. Alle 22€ ostokset postimaksuineen kannattanee tilata halvimmasta paikasta.
Hauho:
Minä olin pelkästään kiitollinen että sain tarvitsemani tuotteen. Ei niin väliä hinnasta tai kuluista.
Nyt huomasin että tavitsen vielä yhdestä lähdöstä kahteen HDMI-jakajan (ilman vaihtokytkintä), täytyy tutkia.
Näin sitä käy kun ei malta miettiä asiaa loppuun saakka.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta