Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Laivamatkan hinnoista
Aakku:
^
Niin voivat, mutta minä en valitettavasti, tai onneksi ole eläkeläinen...
Eikös eläkeläisillä ole aina kiirus....?
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 7.02.2015 kello on 10:44 ---^
Niin voivat, mutta minä en valitettavasti, tai onneksi ole eläkeläinen...
Eikös eläkeläisillä ole aina kiirus....?
--- Lainaus päättyy ---
Nii on :D. Sori, oletin kommentistasi että olet jo pitkillä vapailla, ei pitäis olettaa ;).
Meillä on reissattu lomien aikaan, koska molemmat ollaan vielä työikäisiä. kesälomien ajankohta on tiedossa ja siksi reissun suunnittelu käynnissä.
Kohde on meilläkin monasti muuttunut matkalla, sinne on menty minne mieli tekee ja aika sallii.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.02.2015 kello on 10:52 ---Tuo nyt on taas oletus. Olen vaunulla kiertänyt enemmän kuin useat asuntoautoillaan. Ilman mitään ongelmaa. Jos pitäisi valita kummalla ensi kesänä. Kallistun vaunuun. Autot niin ahtaita, paitsi jos lotossa osuu kunnolla.
--- Lainaus päättyy ---
Onhanse toki tila kysymys, josta ei voi kiistellä, pitäähän sitä mahtuaa asumaanki , a-autoissa vaan ollaan..
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.02.2015 kello on 10:52 ---Tuo nyt on taas oletus. Olen vaunulla kiertänyt enemmän kuin useat asuntoautoillaan. Ilman mitään ongelmaa. Jos pitäisi valita kummalla ensi kesänä. Kallistun vaunuun. Autot niin ahtaita, paitsi jos lotossa osuu kunnolla.
--- Lainaus päättyy ---
Mielellään molemmat..iso a-auto ja vaunu perään...vaan ei kortti vielä riitä :(
K.E.V:
Kaksistaan mahtuu vaunuunkin. Viiskuus viikkoa kun yhtä soittoa on niin tuo tila on mukavaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta