Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Teltta,vaunu vai auto.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: heikki1979 - 4.02.2015 kello on 12:15 ---Joo olen aikaisemminkin kysynyt koska olen etsinyt valinta ongelmaani ratkaisua, mikä olisi minulle mieleinen harrastus
--- Lainaus päättyy ---
Annetaan sitten myöskin wanha vastaus: Mene potkimaan renkaita, istu hetkeksi ja mieti, miltä tämä nyt tuntuisi, tarvinko tämän tai tuon..... Ja kun se unelma löytyy, koeta saada se koeajolle.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: heikki1979 - 4.02.2015 kello on 12:15 ---Moikka.
Kiitos.
Joo olen aikaisemminkin kysynyt koska olen etsinyt valinta ongelmaani ratkaisua, mikä olisi minulle mieleinen harrastus mutta toki oot oikeassa olisin voinut samassa kysymyksessä kysyä kaikki.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tuolle ekalle ostamallesi vaunulle tapahtui?
heikki1979:
Ensimmäisen vaunun kun ostin havaittiin kosteutta. Tekemällä oppii ja virheistä maksaa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: heikki1979 - 4.02.2015 kello on 12:56 ---Ensimmäisen vaunun kun ostin havaittiin kosteutta. Tekemällä oppii ja virheistä maksaa.
--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti tuolla 2000 eurolla on vaikea löytää kuivaa vaunua tai autoa - kyllä niitä löytyy, mutta vaatii asiaan paneutumista tosissaan.
seppoko:
Annetuilla lähtötiedoilla ei voi suositella kuin telttaa tai telttaperävaunua. Niistä meilläkin aloitettiin lähes 50 vuotta sitten.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta