Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Teltta,vaunu vai auto.

<< < (2/9) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: heikki1979 -  4.02.2015     kello on 12:15 ---Joo olen aikaisemminkin kysynyt koska olen etsinyt valinta ongelmaani ratkaisua, mikä olisi minulle mieleinen harrastus

--- Lainaus päättyy ---

Annetaan sitten myöskin wanha vastaus: Mene potkimaan renkaita, istu hetkeksi ja mieti, miltä tämä nyt tuntuisi, tarvinko tämän tai tuon.....  Ja kun se unelma löytyy, koeta saada se koeajolle.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: heikki1979 -  4.02.2015     kello on 12:15 ---Moikka.
Kiitos.
Joo olen aikaisemminkin kysynyt koska olen etsinyt valinta ongelmaani ratkaisua, mikä olisi minulle mieleinen harrastus mutta toki oot oikeassa olisin voinut samassa kysymyksessä kysyä kaikki.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä tuolle ekalle ostamallesi vaunulle tapahtui?

heikki1979:
Ensimmäisen vaunun kun ostin havaittiin kosteutta. Tekemällä oppii ja virheistä maksaa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: heikki1979 -  4.02.2015     kello on 12:56 ---Ensimmäisen vaunun kun ostin havaittiin kosteutta. Tekemällä oppii ja virheistä maksaa.

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti tuolla 2000 eurolla on vaikea löytää kuivaa vaunua tai autoa - kyllä niitä löytyy, mutta vaatii asiaan paneutumista tosissaan.

seppoko:
Annetuilla lähtötiedoilla ei  voi suositella kuin telttaa tai telttaperävaunua. Niistä meilläkin aloitettiin lähes 50 vuotta sitten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View