Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kokoeroja teräksisissä kaasupulloissa

<< < (3/3)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso -  4.02.2015     kello on 11:29 ---Myöskin pullojen alahelmoissa on kokoeroja, toisissa pulloissa helma on halkaisijaltaan itse pulloa suurempi, ja toisissa se helma on halkaisijaltaan sama kuin itse pullossa. Osa kaasupulloja vaihtavista asiakkaista on hyvin tarkkoja tuon helman suhteen, koska se isompi alahelma ei kaikissa vaunuissa mahdu pullokaapissa olevaan telineeseen / syvennykseen.

Jotkut (lähinnä jonkin tietyn polar-mallin omistavat) ovat valitaneet että se pullomalli jossa on rengasmainen kahva ei lainkaan mahdu heidän vaunujensa kaasukoteloon - tai siis kaasukotelon luukku ei mahdu sulkeutumaan.

Kuten jo todettiinkin, erilliskahvaisten pullojen taarapaino on nelisen kiloa rengaskahvaisia pienempi. Tuosta syystä minä valitsen aina erilliskahvaisen pullon, kun sellainen on tarjolla.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla ainakin sopii Thumb

seppoko:
Kaikennäköisiä pullokoteloita sitä onkin. Edellisessä burstnerissa oli ylhäällä pokkaus sisään päin niin, että rengaskahvainen ei sopinut koteloonsa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso -  4.02.2015     kello on 11:29 ---Myöskin pullojen alahelmoissa on kokoeroja, toisissa pulloissa helma on halkaisijaltaan itse pulloa suurempi, ja toisissa se helma on halkaisijaltaan sama kuin itse pullossa. Osa kaasupulloja vaihtavista asiakkaista on hyvin tarkkoja tuon helman suhteen, koska se isompi alahelma ei kaikissa vaunuissa mahdu pullokaapissa olevaan telineeseen / syvennykseen.

Jotkut (lähinnä jonkin tietyn polar-mallin omistavat) ovat valitaneet että se pullomalli jossa on rengasmainen kahva ei lainkaan mahdu heidän vaunujensa kaasukoteloon - tai siis kaasukotelon luukku ei mahdu sulkeutumaan.

Kuten jo todettiinkin, erilliskahvaisten pullojen taarapaino on nelisen kiloa rengaskahvaisia pienempi. Tuosta syystä minä valitsen aina erilliskahvaisen pullon, kun sellainen on tarjolla.

--- Lainaus päättyy ---
Käytän alupulloa joissa se korkea kehä, mahtuvat paikoilleen. Olen myös käyttänyt tyhjäksi kaksi vaunun mukana tullutta teräspulloa ja nekin mahtuivat hyvin.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  4.02.2015     kello on 10:31 ---Jos haluaa minimoida painon, niitä rengaskahvaisia pulloja kannattaa välttää - painonlisä on 3-5kg/pullo verrattuna erillisillä kahvoilla varustettuun pulloon ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jos noin pelkää painoa, oisko punttisalilla käynti poikaa. Jos veturin akselisto ei kestä tai vaunun pohja, niin suosittelen että veturin vaihtaa Fordiin tai korjaa lahovian vaunun pullokotelosta.  ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs -  4.02.2015     kello on 23:23 ---

Jos noin pelkää painoa, oisko punttisalilla käynti poikaa. Jos veturin akselisto ei kestä tai vaunun pohja, niin suosittelen että veturin vaihtaa Fordiin tai korjaa lahovian vaunun pullokotelosta.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
;D
Saattaa se jollakin olla ratkaisevaa, jos aisapainoa tulee 10kg lisää pelkällä pullonvalinnalla - meillä oli edellisen vaunun kanssa se ongelma, ekalla punnituksella aisapaino oli 130kg.
Nykyisin valitsen rangaskahvaisen, jos mahdollista, että saan lisää aisapainoa ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View