Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Lumenpoisto katolta.

<< < (3/5) > >>

ose:
Kattokaiteet kolmella sivulla rapeine konsoleineen, kattoteline, ilmastointilaite, aurinkopaneeli, kaapeliläpivienti edell. Harava-antenni, liesituulettimen hattu, kaasu-uunin hattu, ilmanvaihtoventtiil i, kattoluukku ja markiisin kotelo, ei oo helppoo..

Haapaniemen Paroni:
Ei onnistu ainakaan mulla...

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ose -  3.02.2015     kello on 17:42 ---Kattokaiteet kolmella sivulla rapeine konsoleineen, kattoteline, ilmastointilaite, aurinkopaneeli, kaapeliläpivienti edell. Harava-antenni, liesituulettimen hattu, kaasu-uunin hattu, ilmanvaihtoventtiil i, kattoluukku ja markiisin kotelo, ei oo helppoo..

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole kuin puolet noista katolla, niin ihan tarpeeksi hankalaa. Mutta tehtävä on silloin tällöin.

kimi:
Minä ainakin kiipeän katolle itse ja sieltä käsin pudottelen lumet. Harja, ja muovireunainen lapio työkaluina. 4 kattoluukkua, pari muuta läpivientiä, kattokaiteet ja antenni jo vaativat sen katolla olemisen jos läpivientien ympäristöt haluaa lumettomiksi.

Etuosan tosin vedän lantalapion tapaisella.

reiska14:
Itse laitoin A-tikkaat sivulle ja fiskarssin muovilapiolla lumet pois. Auton korkeus reilu kolme metriä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View