Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kevään ensimmäinen

(1/9) > >>

vesako:
Västäräkki tuli bongattua äsken aamulenkillä.

AV64:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 24.04.2011     kello on 10:16 ---Västäräkki tuli bongattua äsken aamulenkillä.

--- Lainaus päättyy ---
täällä on ollut jo viikon ajan,västäräkkejä.

sipu:
tiellä liiskaantuneena 2 kyytä ....yöx ovat niin paljon  inhokki  lieroi , mut onneks olivat jo hengiltä , et mä inhoon noit ..  >:( sitä van ihmettelen , et eläimen poikaset ovat niin söpöi , mut en ole kertaakaan eloni aikan nähnyt suloista kyynpoikast .. kaik lierot ovat niin hiton  inhottavii yöx  :(

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 24.04.2011     kello on 12:09 ---tiellä liiskaantuneena 2 kyytä ....yöx ovat niin paljon  inhokki  lieroi , mut onneks olivat jo hengiltä , et mä inhoon noit ..  >:( sitä van ihmettelen , et eläimen poikaset ovat niin söpöi , mut en ole kertaakaan eloni aikan nähnyt suloista kyynpoikast .. kaik lierot ovat niin hiton  inhottavii yöx  :(

--- Lainaus päättyy ---

Mua kyl aina vähän harmittaa kun joku iloitsee kyyn (tai minkä tahansa muun melko haitattoman otuksen) kuolemasta. Kyyt eivät ole hyökkääviä, ja pakenevat ihmistä (hyvällä syyllä) mahdollisuuksiensa mukaan.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 24.04.2011     kello on 12:09 ---kaik lierot ovat niin hiton  inhottavii yöx  :(

--- Lainaus päättyy ---
Et ilmeisesti ole töissä eduskunnassa. ;)

Edit: lainaus korjattu, admin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View