Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kevään ensimmäinen
vesako:
Västäräkki tuli bongattua äsken aamulenkillä.
AV64:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 24.04.2011 kello on 10:16 ---Västäräkki tuli bongattua äsken aamulenkillä.
--- Lainaus päättyy ---
täällä on ollut jo viikon ajan,västäräkkejä.
sipu:
tiellä liiskaantuneena 2 kyytä ....yöx ovat niin paljon inhokki lieroi , mut onneks olivat jo hengiltä , et mä inhoon noit .. >:( sitä van ihmettelen , et eläimen poikaset ovat niin söpöi , mut en ole kertaakaan eloni aikan nähnyt suloista kyynpoikast .. kaik lierot ovat niin hiton inhottavii yöx :(
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 24.04.2011 kello on 12:09 ---tiellä liiskaantuneena 2 kyytä ....yöx ovat niin paljon inhokki lieroi , mut onneks olivat jo hengiltä , et mä inhoon noit .. >:( sitä van ihmettelen , et eläimen poikaset ovat niin söpöi , mut en ole kertaakaan eloni aikan nähnyt suloista kyynpoikast .. kaik lierot ovat niin hiton inhottavii yöx :(
--- Lainaus päättyy ---
Mua kyl aina vähän harmittaa kun joku iloitsee kyyn (tai minkä tahansa muun melko haitattoman otuksen) kuolemasta. Kyyt eivät ole hyökkääviä, ja pakenevat ihmistä (hyvällä syyllä) mahdollisuuksiensa mukaan.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 24.04.2011 kello on 12:09 ---kaik lierot ovat niin hiton inhottavii yöx :(
--- Lainaus päättyy ---
Et ilmeisesti ole töissä eduskunnassa. ;)
Edit: lainaus korjattu, admin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta