Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Onneksi minun rahat eivät ole Nordeassa

<< < (2/5) > >>

mjo33400:
Minun rahoihin toi ei vaikuta mitenkään. Aina on rahaa saanut pelkällä puhelinsoitolla ja olen ollut jo niin montakymmentä vuotta asiakas, ettei viitsisi enää vaihtaa ja en muistaisi edes uutta til.nro:a, joten hyvä näin on olla. Thumb

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.01.2015     kello on 20:40 ---Minun rahoihin toi ei vaikuta mitenkään. Aina on rahaa saanut pelkällä puhelinsoitolla ja olen ollut jo niin montakymmentä vuotta asiakas, ettei viitsisi enää vaihtaa ja en muistaisi edes uutta til.nro:a, joten hyvä näin on olla. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Näin on.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.01.2015     kello on 20:40 ---Minun rahoihin toi ei vaikuta mitenkään. Aina on rahaa saanut pelkällä puhelinsoitolla ja olen ollut jo niin montakymmentä vuotta asiakas, ettei viitsisi enää vaihtaa ja en muistaisi edes uutta til.nro:a, joten hyvä näin on olla. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Palvelu ON ollut niin hyvää jotta ukkoin kertoili johtoportaalle,että palkita tarviis pari työntekijää.. Thumb  kyseltyämme myöhemmin kys.olev.henkilöilt ä..oli heidät onneksi palkittukkin  Thumb ihan mukavastikkin  Thumb

Hauho:
Opiskeluaikana kävin PYP:ssä pyytämässä opintolainaa.  Pankinjohtaja kysyi kuka takaa, vastasin että appiukko ja isä.
Pankinjohtaja sanoi että mene sen ja sen virkailijan luokse niin saat rahat.  Pyydä isääs ja appiukkoa käymään allekirjoittamassa
paperit ensi viikolla.
Uudestaan kävin pari vuotta sitten ja ajattelin että otan lainan jolla maksan auton vaihdon.  Virkailijalle piti varata aika, hän kertoi mikä
on käsittely ja esitäytti paperin ja antoi muutaman sentin paksuisen paperinipun ehtoja ym.  Vakuutena olisi minulla ollut
arvoltaan heidän määrittelemä yli 20-kertainen vakuus lainasummaan verrattuna heidän hallussaan.
Ajelin kotia ja sieltä soitin virkailijalle etten vie asiaa pidemmälle.  Auton kuitenkin vaihdoin.
Että niin muuttuu maailma ja asiakkaat katoavat.
Olisi kai pitänyt pitää pankkisuhdetta tiiviimmin yllä, lienee pahoittanut virkailija mielensä kun soitteli monen vuoden ajan puolen vuoden välein ja pyysi käymään.  Sanoin joka kerta etten ehdi muutamaan kuukauteen.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.01.2015     kello on 19:30 ---Mitkä rahat.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

ai kumpikin ,roponen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View