Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Polar vs. Cabby

<< < (2/3) > >>

K.E.V:
"tarkka ampuja" Simo  :P
Cabby on hyvä vaunu, sisustat ei minun makuun.
Hyvä kun ei mennytkään konkurssiin niin moni voi ostella sellaisen.
Ruotsissa myytykin saman verran noita kahta otsikon vaunua.

S Häyhä:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.01.2015     kello on 12:46 ---"tarkka ampuja" Simo  :P
Cabby on hyvä vaunu, sisustat ei minun makuun.
Hyvä kun ei mennytkään konkurssiin niin moni voi ostella sellaisen.
Ruotsissa myytykin saman verran noita kahta otsikon vaunua.

--- Lainaus päättyy ---

En minäkään ruotsalaisten vaunujen sisustuksesta liiemmin pidä. Hieman vanhanaikaisia ovat. Sama ilmiö oli havaittavissa ruotsalaisissa autoissa. Pienet valmistajat ei vaan voi joka vuosi uusia koko kalustoa.

Catiska:
No hö... Onhan täällä ollut vastaavia keskusteluja vertailuista aikaisemminkin. Aivan vasta sellainen oli matkailuautoista. Siellä eo ollut Polar mukana, liekkö siksi sitä keskustelua ei vaadittu poistettavaksi.

Voisiko joku kirjoittaa referaatin tuosta vertailusta niin saadaan enemmän porinaa itse aiheesta.

S Häyhä:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 25.01.2015     kello on 16:07 ---No hö... Onhan täällä ollut vastaavia keskusteluja vertailuista aikaisemminkin. Aivan vasta sellainen oli matkailuautoista. Siellä eo ollut Polar mukana, liekkö siksi sitä keskustelua ei vaadittu poistettavaksi.

Voisiko joku kirjoittaa referaatin tuosta vertailusta niin saadaan enemmän porinaa itse aiheesta.

--- Lainaus päättyy ---

Jes ;)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 25.01.2015     kello on 16:07 ---..

--- Lainaus päättyy ---
Aivan - eteenkin aiheen aloittajalta soisi sellaista jo vaatia, ihan jo tuossa aloituksessa. Jokin kommentti, mielipiden referenssisisällöst ä.

Ei tämä mikään "vihjenumero" ole, vaan keskustelupalsta.  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View