Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mielipiteitä matkakirjan kannesta kaivataan!

<< < (2/7) > >>

Alan:
Laittaisin takakanteen jotain, joka ei aiheuta mielleyhtymää aurinkomatkailusta.

Etukansi on hieno, mutta tämä on toki historian ja arkeologian harrastajan mielipide. Mutta on se komea siitä yhteydestä irrotettunakin, ei kannata paljoa muuttaa.

winemaker:
Olen jälkimmäisen kansisivun kannattaja ! 

kaarina:
Kiitos ajatuksista, kiva kun viitsitte kommentoida! Tämä on melko yksinäistä puuhaa ja on vaara sokeutua omille ajatuksilleen, eli arvostan kovasti näkemys-seuraa!

Tuo mielleyhtymä aurinkomatkailuun on jännä ja sellainen, mikä ei mulle tullut mieleenkään.
Kuvassa olemme tammikuun sateisena päivänä keskellä peltoa kuumassa luonnonvedessä kylpemässä, paikassa, mikä mainitaan jo roomalaisten vanhassa tiekartastossa Tabula Peutingerianassa aikana, milloin viereinen Viterbon kaupunki siitä puuttui :)

Hannu kylläkin ajatteli tuota kuvaa juuri siksi, että kenties sen avulla kirjaan voisi tarttua joku sellainenkin, joka ei ekana hingu metsään rämpimään. Ja esittelen kirjassa noita kylpypaikkoja myös  monta.

Päälikanteen hain nimenoman kuvaa mikä vastaisi kirjan nimeä mahdollisimman hyvin, ja ehkä se on sitten onnistunut :)

Tarkoitatko Olli sitä alinta kantta missä teksti kallistuu oikealle?

Mielellään saa jatkaa aiheesta!

t.Kaarina

99:
Mielestäni takakannen teksti on huonosti erottuva, ts. vaikea lukea. Eri väri tai ohuet mustat reunukset fontissa kuten etusivulla voisi auttaa?

kaarina:
Joo, olen itse samaa mieltä! Toimivin ratkaisu saattaisi olla takakannen taustakuvan muuttaminen, tuo nykyinen on nopsaan valittu sellainen, mikä sopisi etukannen kanssa yksii siten, että vaikutelma jatkuisi samana.

Tekstiä tulee kuitenkin takakanteen enemmän kuin mitä siinä nyt on, eli se myös pienenee, joten mustat reunat saattaisivat olla epäselvät?

Toivottavasti huomasit kommenttini ettei takakannen tekstin sisältö suinkaan ole se, mikä kirjaan tulee!? :) :)

Mutta hyvä havainto, kiitos!

t.Kaarina

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View