Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
kimi:
Minäkin kävin Ikeassa. Neiti halusi sieltä jotain hakea ja uhrauduin kuskiksi, näin tapahtuu aika usein. Jokin palikka ilmeisesti meni vinoon kun vastoin tapojani kävin neidin kanssa myös sisällä ja kiersimme koko kaupan. Yleensä keksin muuta tekemistä sillä aikaa kun naisväestä jompi kumpi tuolla käy. Ei syntynyt mitään mielihaluja ja ihan tarkoituksella viivyin keittiöpuolella pitempään jos jotain ideaa omalle tulevalle saisi, en saanut.
Aakku:
Hyllylevyjä menin Ikeasta ostamaan. Tulostin hyllypaikan ja tarkistin, jotta niitä on varastossa. Paikalle päästyäni totesin, että olipa enää yksi hyllylevypaketti. Sen päällä oli jonkun muistilappu, jossa luki kymmenen pakettia. Sinne meni, mutta onneksi sain yhdenkin, vaikka kahta olin hakemassa.
Olisin selvinnyt vitosella, mutta kun oli emäntä mukana, niin kärryyn tuli kolme mattoa, verhokangasta, kattiloita ja ties mitä purnukoita ja laatikoita. Ei niitä kyllä siinä mun listassa ollut. :)
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.01.2015 kello on 20:04 ---Mitäs purnaamista tuossa on? Kerrankin paikka jossa homma toimii. Tulis vaan enemmän niitä itepalvelukassoja. Jos purnata pitää, niin softasta puuttuu vielä mahdollisuus lukea tuote ja sitten näpytellä määrä.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on tosiaan pieni puute. Mutta kai siinä on ajateltu että ne sallitut 15 tuotetta jaksaa sinne erikseen laittaa.
Mä tykkään vallan käyttää näitä kassoja, ne on niin paljon nopeempia kun itellä ei yleensä montaa tavaraa oo matkassa.
Keltanokka:
Haaparannasta ku ne ohjeet löytys vielä suomeksi, nii sitte ois hyvä. Onneksi ei ollu jonoa joten kerkes vähä arvailemaan sen perusteella mitä huonosta kielipäästä löyty. :P
ihaa:
Saako tähän laittaa savolaisen purnauksen, se kun poistettiin tuosta Pamauksen aloittamasta autonvaihto ketjusta. >:(
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012319075041_uu.shtml
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta