Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 25.01.2017 kello on 09:48 ---silloinhan kaikki on ok jos tolokun sai tekstistä Thumb Thumb
jos tää muuttuu äitin kielen saitiksi niin mä siirryn taka alalle... Thumbd
pitäs ymmärtää jott kaikki ei ossaa lukkee ja kirjottaa lainkaan joidenkin mielestä mutt ku aikasa naputtaa niin yleensä immeiset ymmärtää jos haluu Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä Röllin kanssa. Tuplapilkut joka helv...kirjoitukses sa ja jopa triplapilkut on kanssa todella ärsyttäviä.
Eritoten kun saitti-poliisi niitä käyttää :laugh: :laugh: :laugh:
vesako:
Mulla meni nyt simat väärään kurkkuun.
winemaker:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 18.01.2017 kello on 12:21 ---Minun tekisi mieli lisätä Winen listaan
Sipilä ja Berner jatkavat ministereinä.
En kuitenkaan tee sitä kun menee politiikan puolelle
--- Lainaus päättyy ---
Just just :
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005059639.html
"Ei muuta toivoa, kun myydä rekka-auto ja ostaa tila Kainuusta, sillä kaiken korvaa kyllä Suomen valtio.."
seppoko:
Ilmeisesti on mennyt hvin, kun yli vuoteen ei kaukaan ole purnannut. Nyt vuodatan Postin toiminnasta.
Tilasin sunnuntaina DNA:lta puhelimen. Sain DNA:lta lähetyksen seurantatietonumero n. Seurasin sitä tuolloin tällöin. Tänä aamupäivällä se kertoi, että paketti tuodaan klo 18 mennessä. Olin hyvilläni, kun se oli tulossa suoraan kotiin.
Iltapäivällä tulikin tekstiviesti, että paketti on noudettavissa 20km:n päässä olevasta asiamiespostista. Tarkastin lähetysseurannan ja tuo em. viesti oli korvattu uudella tekstiviestin mukaisella viestillä. Soitto asiakaspalveluun, joka sekin maksaa nykyään 1,80€/vastattu puhelu + operaattorimaksut. Sieltä sain tiedon, että entinen postitoimipaikan ollessa yli 10km:n päässä, kotiintuontipalvelu(kin) on maksullinen. En huomannut kysyä, mitä se sitten maksaisi.
Kyllä posti nyhtää maksuja joka ikisessä saumassa mistä vaan vähänkään voi saada.
Valitettavasti en hoksannut ottaa kuvaruutukopiota kotiintuonti-ilmoituksesta, että voisin tehdä kunnon valituksen. Tuskin asiakaspalvelija uskoi minua, kun ei nähnyt kertomaani ilmoitusta tietokoneen näytöllä. Toki joku oli fiksuna osannut poistaa sen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.02.2018 kello on 20:54 ---Iltapäivällä tulikin tekstiviesti, että paketti on noudettavissa 20km:n päässä olevasta asiamiespostista.
--- Lainaus päättyy ---
Vähällä pääset.
Ylhäällä posti on kans kirjoittanut uuden postilain ja pahimmoillaan ei 100km riitä hakumatkaksi!
>:D >:D >:D
Meillä vielä noutopiste säilyi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta