Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
"Masi":
Just sain joku viikko takaperin suomen veroilmoituksen palautettuva, niin eikös paikallinen posti tuonut tänään belgian veroilmoituksen, 16 sivua paksu ja "opaskirjanen" täyttö ohjeita 126 sivua.
Pitää tämän pumaska kunnolliseen täyttöön jo itse verottajan ilmoituksen mukaan olla ammattikirjanpitäjä joka on erikoistunut veroilmoituksiin. Naurettavaa >:D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 8.05.2015 kello on 12:42 ---Pitää tämän pumaska kunnolliseen täyttöön jo itse verottajan ilmoituksen mukaan olla ammattikirjanpitäjä joka on erikoistunut veroilmoituksiin. Naurettavaa >:D
--- Lainaus päättyy ---
Että siis jotain on meillä suomalaisillakin paremmin vai sanoisinko helpommin kuin muualla.
Pertti K:
Onko täyttöohjeen sivumäärä kääntäen verrannollinen verojen määrään?
Sori, sori ihan kauheesti! En keksi mitään purnattavaa just nytten, mutta odottakaapa vain!
e: Noniin, meidän kissa on t.y.h.m.ä. Aamulla olin jo lähtenyt töihin kun muistin että (pinttynyt sisä)kissa jäi ulos ja vielä sadepäivä. No eikun kääny takaisin ja päästämään sisälle. Kissa oli terassin/parvekkeen lasikaiteen toisella puolen ja katseli hölmönä että "enhän minä tästä sisälle pääse kun on tuo kaide välissä". Olisi pitänyt kiertää sen 10 m yläpihan puollelle mistä pääsee ja mistä oli sinne mennytkin. Olipa viimeinen kerta kun palaan takaisin päästämään kissaa sisälle.
"Masi":
Kokonaisvero prosentti on +- vuodesta riippuen jommalle kummalle maalle, mutta heitto on korkeintaan 2%
eli vähemmällä ilmoituksen täytöllä saa suomessa maksaa yhtä paljon. >:D
winemaker:
Muodista, jotenkin tuntuis siltä, että se joka erikoisemmin/rumimmin(katsojan silmässä)/huomiota herättävimmin jne. pukeutuu, onkin nykyisin muodikkain.
Eräskin miestenvaatteita myyvä liike myy valmiiksi liian pieniä puvuntakkeja 29,95. Ilmankos halpoja ovatkin.
Että minä niin mieleni pahoitin!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta