Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 1.04.2015 kello on 16:40 ---No se oli vastaus tuohon aamun aprillaukseesi. ;D
Lehesä oli juttu, Ylivieska on myynyt lentokentän Rosatomille ja kentältä alkaa mm. Reittiliikenne Pietariin. Testilennolle olis saanu lippuja 250 ruplalla ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ai mulla menny uutinen ohi..Kiitooos selvennyksestä. ;)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 1.04.2015 kello on 16:41 ---Ai mulla menny uutinen ohi..Kiitooos selvennyksestä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Onkin muuten hyvä kauppa, kriisikunta pääsee velattomaksi ja äyri laskee 16.5:een. ;)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 1.04.2015 kello on 14:37 ---Tuossa on virpimulle mieleinen huoltomesta meidän kulmilta.
http://www.bemuexpert.fi/
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tiedosta,,enpä ole tätä ennen huomannutkaan. Thumb Thumb
(( nuista "naapurin jampoista" aina tiedä mitä tekevät.
virpimu76:
eilen 3h rankasavotan jälkeen huomasin tuos koivessa ulkoneman..
Selvitettiin jotta vaivasenluu siihen on pyrkimässä,,,voi ketun vehkeet ja iso GRRRR >:(
Ketuttaa nii hitokseen,kon aina koivista huolta pitäny. >:(
Maanantaina soitteleen tohtorille ett mitäs ny tehrään..
Ny ei utskalla jatkaa nuit puuhommii..ja mä niistä tykkään :-*
voi GRRR >:D
Ossi66:
On nuot puuhommat vaarallisia. Isoa parikymmensenttistä mäntyä giljotiiniin lykätessä puu halkes justiinsa peukalon alta ja eihän se auki pysyny vaan puraisi pahasti peukaloon. Ehkä ei murtunut, mutta meinaa olla hemmetin kipeenä - tukka nousee pystyyn, jos peukaloa hipaiseekaan millään. Onneksi oli urakkaa enään parituntia tekemättä tuon jälkeen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta