Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (71/99) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  1.04.2015     kello on 16:40 ---No se oli vastaus tuohon aamun aprillaukseesi. ;D
Lehesä oli juttu, Ylivieska on myynyt lentokentän Rosatomille ja kentältä alkaa mm. Reittiliikenne Pietariin. Testilennolle olis saanu lippuja 250 ruplalla ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ai mulla menny uutinen ohi..Kiitooos selvennyksestä.  ;)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 -  1.04.2015     kello on 16:41 ---Ai mulla menny uutinen ohi..Kiitooos selvennyksestä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Onkin muuten hyvä kauppa, kriisikunta pääsee velattomaksi ja äyri laskee 16.5:een. ;)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si -  1.04.2015     kello on 14:37 ---Tuossa on virpimulle mieleinen huoltomesta meidän kulmilta.

http://www.bemuexpert.fi/

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tiedosta,,enpä ole tätä ennen huomannutkaan.  Thumb Thumb
(( nuista "naapurin jampoista" aina tiedä mitä tekevät.

virpimu76:
eilen 3h rankasavotan jälkeen huomasin tuos koivessa ulkoneman..
Selvitettiin jotta vaivasenluu siihen on pyrkimässä,,,voi ketun vehkeet ja iso GRRRR  >:(
Ketuttaa nii hitokseen,kon aina koivista huolta pitäny.  >:(
Maanantaina soitteleen tohtorille  ett mitäs ny tehrään..

Ny ei utskalla jatkaa nuit puuhommii..ja mä niistä tykkään  :-*

voi GRRR  >:D

Ossi66:
On nuot puuhommat vaarallisia. Isoa parikymmensenttistä mäntyä giljotiiniin lykätessä puu halkes justiinsa peukalon alta ja eihän se auki pysyny vaan puraisi pahasti peukaloon. Ehkä ei murtunut, mutta meinaa olla hemmetin kipeenä - tukka nousee pystyyn, jos peukaloa hipaiseekaan millään. Onneksi oli urakkaa enään parituntia tekemättä tuon jälkeen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View