Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 24.02.2015 kello on 09:20 ---Stanan virus tauti, haluaisin jo päästä töihin ja sitten lauantaina lomalle. Mua ei ole tehty makaamaan sänkyn pohjalla.. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Thumbd Otan osaa, mutta en osaa viruksista.
Onko teilläkin loma tänävuonna viikolla 10?
Teukka-74:
Ja tuo virushuippu on vasta tulossa Thumbd
Tsempit kippeille ja muillekkin :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 23.02.2015 kello on 18:19 --- Tämä on tuttu vaiva , välilevynpullistuma mutta ERITTÄIN kipeä.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, onks niitä muunkinlaisia? :o
MarkoA:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.02.2015 kello on 10:45 ---Jaa, onks niitä muunkinlaisia? :o
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin monenlaisia. Näin mua opastettiin lekurilla. Riippuu monesta jutusta. Esimerkiksi minkä muotoinen on selkärangan hermokanava. Painaako välilevy hermoja. Ja jos painaa niin kuinka paljon.
Ja jos välilevy repeää sinne kanavaan niin sinne tulee tulehdus. Se on KIPEÄ ja kestää muutamia viikkoja. Silloin ei liikuta kävellen, ainakaan ilman keppejä.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 24.02.2015 kello on 10:49 ---Hyvin monenlaisia. Näin mua opastettiin lekurilla. Riippuu monesta jutusta. Esimerkiksi minkä muotoinen on selkärangan hermokanava. Painaako välilevy hermoja. Ja jos painaa niin kuinka paljon.
Ja jos välilevy repeää sinne kanavaan niin sinne tulee tulehdus. Se on KIPEÄ ja kestää muutamia viikkoja. Silloin ei liikuta kävellen, ainakaan ilman keppejä.
--- Lainaus päättyy ---
Tsahkali tarkoittane onko kivuttomia sellaisia ;)? Vastaan ettei ole. Ja Marko kirjoittaa asiaa Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta