Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (31/99) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  4.02.2015     kello on 17:45 --- Viikonloppuna sit lisää Thumb Ja käske sen toisen puoliskon hieroa jalkoja ;)

--- Lainaus päättyy ---
Hieroishan se..vaan minä kon tykkään itte sen tehä. :D.ja sitten hieron ton ukon..ainakin näin keskiviikkoisin ja lauantaisin. :).
Ny saa vaan omat jättään väliin kon tuo lumen siirto lykkää mulle lisää näit hieronta kertoja..mutt sama se..kyll se nuot ansainnu on..

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  4.02.2015     kello on 16:59 ---Esitän eriävän mielipiteen. 2 vuotta olen pilateksessa kulkenut miespuolisen kaverin kanssa.
Ollaan hoitoalalla ja paskalla palkalla eli se siitä juppeudesta.
On muuten selkäkivut jääneet  Thumb Suosittelen lämpimästi.

--- Lainaus päättyy ---
       Niin minäkin! Thumb

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  4.02.2015     kello on 17:10 ---Pilates on kova laji ja ei sovi jokaiselle,olen kokeillut kuntouksessa,onnea ja tsemppiä..

--- Lainaus päättyy ---
       On muuten pehmyt ja hyvä! varmasti sopii kaikille ,mutta jos on jo niin kankea ja jäykkä niin pitää käydä riittävän usein jotta notkistuu, ensikerrat on aina vaikiampia ja paikat kipiänä mutta .niinhän sen pitääkin mennä, hieman tuskaa aluksi mutta johan se vertyy  ajan kanssa...

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  4.02.2015     kello on 19:19 ---       On muuten pehmyt ja hyvä! varmasti sopii kaikille ,mutta jos on jo niin kankea ja jäykkä niin pitää käydä riittävän usein jotta notkistuu, ensikerrat on aina vaikiampia ja paikat kipiänä mutta .niinhän sen pitääkin mennä, hieman tuskaa aluksi mutta johan se vertyy  ajan kanssa...

--- Lainaus päättyy ---
Aloittaa haluaisin mutt kon tuo vaatii aikaa ja sitä ei vaan nyt mistään voi repiä..noh..myöhemm in sitten.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 -  4.02.2015     kello on 19:22 ---Aloittaa haluaisin mutt kon tuo vaatii aikaa ja sitä ei vaan nyt mistään voi repiä..noh..myöhemm in sitten.

--- Lainaus päättyy ---
      Aluksi pari kertaa viikossa!  kestävät n45 min kerta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View