Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.01.2015 kello on 16:34 ---Tuo taisi olla 80 luvun alkupuolella kun jenkit teki 5,7l dieselin. Mulla oli sellainen ja kansiongelmia oli monessa, minulla kansien kanssa ei ollut ongelmia mutta laatikon täristi pariin otteeseen rikki. Vaihdoin toisen laatikkorempan jälkeen siihen bensakoneen ja pidin autoa vielä monta vuotta kakkosautona.
--- Lainaus päättyy ---
Hämärästi muistan, että varsinkin taksimiehet hermostuivat tuohon dieseliin. Niihin sitten vaihdettiin moneenkin bensakoneet, kun dieseli ei vain kestänyt.
Olisikohan kyseessä ollut Oldsmobile Delta 88, joita oli jonkinverran takseissa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 24.01.2015 kello on 13:16 ---On se vaan niin väärin, että oheista tuotetta käytetään niin vähän, pysyis raot paljon puhtaampina ja ko.tavara käyttökelpoisena pidempään.
--- Lainaus päättyy ---
Luulis että siitä vasta purnaus alkaa, jos tuollista käyttää.... ::)
Alan:
No varmaan. Ilkeän karkea. Sellainen silikonista valmistettu ja paremmin muotoiltu olisi viisaampi.
winemaker:
Pojjaat pojjaat, hyi teitä kaks´mielisiä, kuvassahan on rakoharja, siis lauteiden pesuun tarkoitettu rakoharja. :P
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.01.2015 kello on 16:48 ---Hämärästi muistan, että varsinkin taksimiehet hermostuivat tuohon dieseliin. Niihin sitten vaihdettiin moneenkin bensakoneet, kun dieseli ei vain kestänyt.
Olisikohan kyseessä ollut Oldsmobile Delta 88, joita oli jonkinverran takseissa.
--- Lainaus päättyy ---
Jep.
Mulla oli 8 hengen farkku, Custom Cruiser. Delta 88 taisi olla porrasperäisenä sama.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta