Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (29/99) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.02.2015     kello on 22:25 ---Elä oo milläsikään. Minusta pilateksessa käynti on juppien ja heidän hempukoitten homaa. Mutta lumipilates käy rahvaallekkin.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Esitän eriävän mielipiteen. 2 vuotta olen pilateksessa kulkenut miespuolisen kaverin kanssa.
Ollaan hoitoalalla ja paskalla palkalla eli se siitä juppeudesta.
On muuten selkäkivut jääneet  Thumb Suosittelen lämpimästi.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  4.02.2015     kello on 16:59 ---Esitän eriävän mielipiteen. 2 vuotta olen pilateksessa kulkenut miespuolisen kaverin kanssa.
Ollaan hoitoalalla ja paskalla palkalla eli se siitä juppeudesta.
On muuten selkäkivut jääneet  Thumb Suosittelen lämpimästi.

--- Lainaus päättyy ---
Pilates on kova laji ja ei sovi jokaiselle,olen kokeillut kuntouksessa,onnea ja tsemppiä..

LivinginLapland:
Minä haluasin avautua Yle puheesta. Miksi niin monta uusintaa? Ojelmat ovat erittäin mielenkiintoisia ilman häiritseviä rallatuksia, mutta kun joutuu kuuntelemaan kahteen kertaan. Onhan siinä kyllä se, että paksumpikalloiselle kkin menee ylös saakka. Rastafari uskonto sen harjoittaminen ja tavat, Venäjän talouden tila ja tulevaisuus, Ortodoksikirkon liturgia ja käytännöt tai psykopaattien hoito ja kuntoutus ja vankeinhoidon tila kanvainvälisesti katsottuna. Ainakin näistä aiheista olen nyt varsin tietoinen. Siitä antaisin kyllä palautetta, että miesten ääni kuuluu tällä kanavalla ylitse naisrintaman. Yksi tärkeimmistä syistä virittää tuolle taajuudelle. Lisäksi olen pahoittnut mieleni siitä että .325" 1,3 sahanter'ää ei saa kymmenen asteen teräkulmaaan teroitettuna oikein mistään Suomesta. Olen kyllä katsoinut monestakin paikkaa, mutta ei olen pettynyt yhtä useasti.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: LivinginLapland -  4.02.2015     kello on 17:18 ---Minä haluasin avautua Yle puheesta. Miksi niin monta uusintaa? Ojelmat ovat erittäin mielenkiintoisia ilman häiritseviä rallatuksia, mutta kun joutuu kuuntelemaan kahteen kertaan.

--- Lainaus päättyy ---

Silloin kun Puhe ei vielä ollut keppitappelukanava, niin samat tuli vähintään 4 kertaa päivässä.

virpimu76:
 :( Lunta siirretty,,jalkoihin sattuu  >:( Huomenna uudestaa.. Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View