Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
Leader dog:
Mutta se laatu??.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.09.2016 kello on 20:46 ---Eikös tuo ainakin ennen toiminut niin, että tehtiin vaihtokaupat uuteen... Sitten vain sillä "myydyllä" autolla ajeltiin tyytyväisenä niin kauan, kunnes uusi tuli maahan. Mitä kauemmin kesti, niin sitä uudempana auton sai ja vanhan auton arvo säilyi senkin ajan.
--- Lainaus päättyy ---
No niinhän se tässäkin kyllä käytännössä menisi, mutta tosiaan kummastuttaa tuo äärimmäisen tyrkyttämisen ja todellisen tilauksen välinen ero. Ensin autoja on maassa yllin kyllin, värejä ja varusteita vaikka muille jakaa. Ja nyt sitten kun ostetaan, onkin varastot kummasti tyhjentyneet, seuraava erä maassa vasta 2017 alussa. Ei ummarra :(
Jos mulla on varastossa tavaraa, joka menee kaupaksi kuin häkä, niin kyllä perhana minä ainakin takosin silloin kun kerran rauta on kuumaa ja huolehtisin että ennemmin helkutti jäätyy kuin tuo minun myyntivarastoni juuri tuolloin tyhjenee! Mutta ilm. autokauppa(kaan) ei sitten toimi noin. Maahan tulee setti joka pusketaan markkinoille ja seuraava setti tulee sitten kun tulee. Odotellessa lähinnä räitään kattoon ja myydään ei-oota, ostakoon kilpailijoilta jos on kiire :-X
Mielenkiintoinen forum-sensuuri, sana h e l v e t t i on näköjään kiellettyjen listalla ja korvautuu väkisin sanalla helkutti :laugh:
kimi:
Eikö tuo ole ihan ok. Saat vuotta tuoreemman ja aikanaan pieni hyöty vaihtoarvossa.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 15.09.2016 kello on 20:53 ---Mutta se laatu??.
--- Lainaus päättyy ---
Lienee tehtaan "ykköstuotteena" kohdallaan.
Valitettavasti VW/Skoda-maassa Giuliaa ei taida muutaman vuoden päästä käytettynä montakaan olla. Kun en viitsi uuden auton hallista ulostuloa maksaa, jää autotarjonta ohueksi. Itäautot ei kiinnosta, enkä volkkariperustaisii n halua käsiäni sotkea.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.09.2016 kello on 23:07 ---Eikö tuo ole ihan ok. Saat vuotta tuoreemman ja aikanaan pieni hyöty vaihtoarvossa.
--- Lainaus päättyy ---
No tavallaan kyllä ja eikös tuo autoverokin tipahda sen 5% taas vuodenvaihteessa, joten järkisyin tuo odottelu olisi kyllä jotenkin vielä ihan perusteltavissa 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta