Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 31.08.2016 kello on 19:51 ---Näyttää siltä että ranskatar alkaa viemään voiton seuraavaksi autoksi.
--- Lainaus päättyy ---
Kuten tuolla yllä kirjoitin, jos joku olisi keksinyt sellaisen auton, joka olisi täysin kestävä ja luotettava, niin kaikilla sellainen olisi.
Peugeot 205, 306,406 ja 307 omistaneena voin todeta, että ranskalaiset autot eivät olet yhtään sen huonompia kuin muutkaan. Itse asiassa 205,oli ajettu 500.000 tkm kun meni vaihtoon ja 306 oli 400.000 tkm ja meni vaihtoon, ja molemmat menivät vielä käyttöautoiksi. 406 on ollut yksi äänettömmistä ja mukavimmista autoista mitä minulla on ollut. 307 oli meillä 10 vuotta, eikä voi siinäkään mitään ihmeellistä. Ja mikä ihmeellisintä kaikki nämä autot kuluttivat todella vähän. Varsinkin 307 kulutus ei missään olosuhteissa noussut yli 5 ltr, lisäksi autossa oli kiinteämassapyörä vaikka oli manuaalivaihteinen. Ja kaikki näistä autoista oli koriltaan täysin ruosteettomia.
Alan:
On melkoinen velho ollut ratissa tuolla kulutuksella. Mikä kone siinä 307:ssa oli ja minkä ikäinen auto?
jiikoo:
^ 307 sw:llä ajan tälläkin hetkellä ja keskikulutus on pidemmältä ajalta 5l sadalla. Jos olisi muu kuin tuo sw niin menisi varmasti allekin viiden. Ja myös kovalla vauhtiksella ja manuaalivaihteet. 50tkm kymmenvuotiaalla ajanut viimeisen vuoden aikana, takaluukun sähkökatkaisija on sohlannut tällä matkalla. Ja eiköhän topeliuksellakin ole siinä ollut hdi moottori 90 heppaisena, joko 2.0 tai 1.6 koossa.
Mikä siinä muuten on että joku kun ilmoittaa ostavansa ranskalaisen auton niin sitä saa isolla porukalla moittia ja viisastella, mutta noita mersun/volvon muka parempia valintoja jos jos vastaavasti kommentoi niin heti on kauhea sota pystyssä?
SFC52815:
Jos minä ostaisin nyt auton (henkilöautoa kun en omista), niin siihen tarttis rahaa tarpeeks. Auto olis Tesla Model S P100D.
Vaan kun ei henkilöautoa ole ollut tarvis kun julkiset kulkee ja jalat toimii.
TERO
Weicco:
^
^^
Hys Hys.
Volvo on täällä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta